SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DO ZNAWCOW

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1564

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 7735 Wiek 38 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 41775
hej moja kumpela potrzebuje plan(cwiczy w domu)aerobowy.
Chce rozwinac troszke rece ,brzuch i lydki.
Jezeli sie zna ktos na tym to prosze o porade!!!



pozdrawiam


ktos powiedzial,ze male jest piekne...ja mowie trzeba byc DUZYM...

CZERWONY HANDLARZ


Bene mori praestat, quam turpiter vivere

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 7735 Wiek 38 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 41775
co jest nikt sie na tym nie zna to... co wy tu robicie???

CZERWONY HANDLARZ


Bene mori praestat, quam turpiter vivere

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 462 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 5573
część sie nudzi , część wyzywa , a znikomy procent ( bez obrazy - bo on jest całkiem duży - 98 % forumowiczów ) opisuje ciekawe zagadnienia w związku z posiadaną wiedzą i doświadczeniem .
chciałem być chwilke mądry

bądź cierpliwy , troche to potrwa , ale napewno uzyskasz odpowiedz .ja ci niestety nie odpowiem bo nie mam tej wiedzy i doświadczenia , ale ktoś to zrobi .


Kochaj śmierć bo tylko ona na ciebie czeka .

Kochaj śmierć bo tylko ona na ciebie czeka .

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47486 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Proszę bardzo. Tylko pytanie co chce osiągnąć. Jeśli chce wzmocnić mięśnie to proponuję na ticeps pompki(w klęku) (czas wykonywania w sumie 5-8min) . ilość powtórzeń-ile będzie w stanie wykonać.( najlepiej wrytmie narzuconym( muzyka), podobnie na biceps (tu użyć ciężarka 1-1,5kg), na barki unoszenie bokiem (1kg), czas wykonywania ćwiczeń 4-8min( 2-3 piosenki). Unoszenie sztangielek przodem(4-8min). Nogi płytkie przysiady ( kolana mocno na zewnątrz)( czas 4-8min.)
Jest to typowy układ aerobiku w Fitness nazywany BS.
Cała sesja powinna trwać 45-55min. Tętno nie powinno przekraczać 120-130/min. Czas wykonywania ćwiczenia (4-8min) odpowiada 2-3 piosenką. Z czasem można go wydłużyć do 10min.Zawsze rozgrzewamy się przed ćwiczeniami ( Spokojne płynne ruchy podobne do zakresu planowanych ćwiczeń, bez obciążenia). Po ćwiczeniu 5 min uspokojenia odedechu( można zrobić rozciągane)-muzyka w rytmie wolniejszym.

Brzuch spięcia. (4-8min), Łydki podczas perzysiadów się robi( na palcach stawać)


Zmieniony przez - arkady w dniu 2002-01-02 16:16:06
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 462 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 5573
widzisz jak szybko

Kochaj śmierć bo tylko ona na ciebie czeka .

Kochaj śmierć bo tylko ona na ciebie czeka .

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 7735 Wiek 38 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 41775
dzieki ludki jestescie cool goscie!!!!



pozdrawiam

CZERWONY HANDLARZ


Bene mori praestat, quam turpiter vivere

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

uczulenie

Następny temat

Zamierzam otworzyc

Fruzelina