SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

do znawcow tematu

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 688

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1
Witam, zaczynam wlasnie walke zrzucenia kilku/nastu kilogramow. Ruszam z treningami na silowni po 4letniej przerwie. do tej pory prowadzilem dosc aktywny tryb zycia, ale z odzywianiem nie bylo najlepiej. Nie chce przybrac juz na masie tylko spalic zbedna tkanke tluszczowa i wyrzezbic to co sie pod nia ukrywa. Prosze, wiec o rady, co do diety, rodzaju i brzebiegu treningu, oraz suplementow, ktorymi mozna to wspomoc. Czekam na propozycje.

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 21

Waga: 105

Wzrost: 186

Obwód klatki: 110

Obwód ramienia: 40

Obwód talii: 100

Obwód uda: 65

Obwód łydki: 43

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: x

Aktywność w ciągu dnia: uczelnia

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: pilka nozna, siatkowka i zaczynam silownia.

Odżywianie: brak sniadan, pierwszy posilek okolo godziny 14, jedzenia po 21. Roznorodnosc posilkow duza ilosc weglowodanow.

Cel: poprawa estetyki i proporcji

Ograniczenia żywieniowe: brak

Stan zdrowia: zdrowy

Preferowane formy aktywności fizycznej: 4-5 treningow w tygodniu do 2h

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: thermo, l-carnitine

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: tak chcem wprowadzic podobne preparaty + HMB

Stosowane wcześniej diety: kopenchaska

bravo

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 89 Napisanych postów 6759 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 50244
Przede wszystkim wprowadź śniadania. Ogólnie 5-6 posiłków w ciągu dnia co 2-3 godziny. HMB nie warte pieniędzy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 3212 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 10998
To my prosimy o ulożenie diety, rozpisanie BTW, wyliczenie kcal i ułożenie treningów Po napisaniu tego wszystkiego tutaj będziemy mogli poprawić ewentualne błędy i cos zasugerować.

"Kobiety myśla, że są słabe i zbierają tłuszcz bo się starzeją,
a w rzeczywistości starzeją się bo robią się słabsze i zbierają tłuszcz"

http://*******/4b7r 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Wasze Świąteczne Specjały, tradycje %-)

Następny temat

Książka kucharska z przepisami dla sportowców

Fruzelina