SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DIETKA DO OCENY

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 781

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 45
Witam, jestem po kilkugodzinnej lekturze o diecie i treningu i probowalem wymyslic jakas diete, ktora by byla zgodna z opisanymi przez was wymaganiami. Mam 22 lata, 192cm i 99kg. Staz na silowni mam dosc duzy, i sporo udalo mi sie "dopakowac", jednak przez brak ruchu poza pakowaniem, zebralo mi sie tu i uwdzie troche tluszczu, przez ktory miesnie wygladaja srednio, a na brzuchu w ogole ich nie widac. Mysle, ze realna waga bez zbednego tluszczu to niewiele ponad 90kg. Zakupilem odzywke ULTIMATE ULTRA RIPPED i biore ja 3 razy dziennie po 2 kapsulki. ponadto 3 razy w tygodniu rano chodze na basen, i do tego okazjonalnie w pozostale dni, rowerek czy jakies truchtanie. To tytulem wstepu, bo doskonale wiem, ze najwazniejsza jest dieta. Przeczytalem, ze w diecie redukcyjnej powinno sie ograniczyc spozycie tluszczy i weglowodanow, dlategotez glownie opieram swoja diete na produktach mlecznych :

Trening aerobowy
Sniadanie :
Ser biały chudy 250g
Mleko 0,5% 500ml
Kajzerka z makrela
Otreby 60g
2 sniadanie :
kajzerka z makrela
Banan
Obiad :
Zupka pomidorowa
Piers z kurczaka
Ryz/Makaron (sladowe ilosci)
Ogorek/Salata
Oliwa z oliwek
Kolacja :
Otreby 60g
Banan
Ser bialy chudy 250g
Mleko 0,5% 500ml

Daje to jakies 265g bialka, 50g tluszczu, 265g weglowodanow i 2400 kalorii. Prosze o rade fachowca, co by nalezalo zmienic w tej diecie. Zalezy mi aby spalaniu ulegl jedynie tluszcz a nie miesnie, bo jesli tak ma byc, to w ogole bym sie zastanawial nad sensownoscia takiego odchudzania... Dziekuje z gory za rzetelna odpowiedz. Pozdrawiam

Zmieniony przez - kabahn22 w dniu 2005-04-10 03:48:25
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 162 Napisanych postów 12853 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 43228
Trening aerobowy
Sniadanie :
Ser biały chudy 250g
Mleko 0,5% 500ml
Kajzerka z makrela
Otreby 60g
2 sniadanie :
kajzerka z makrela /kajzerki na pełnoziarniste pieczywo
Banan
Obiad :
Zupka pomidorowa /to sobie daruj
Piers z kurczaka
Ryz/Makaron (sladowe ilosci) /czyli ile
Ogorek/Salata
Oliwa z oliwek /ile
Kolacja :
Otreby 60g
Banan
Ser bialy chudy 250g
Mleko 0,5% 500ml


daj 2 g białka na kd i 1 g tłuszczy a reszta to weglowodany
dołuż źrudło omega 3 (tran , ryby )

jeżeli pomogłem , Ty pomósz mi wejdz w link i się zarejestruj http://www.AWSurveys.com/HomeMain.cfm?RefID=krzakzak 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 3720 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 18051
Trening aerobowy
Sniadanie :
Ser biały chudy 250g
Mleko 0,5% 500ml
Kajzerka z makrela /chleb razowy lub pelnoziarnisty
Otreby 60g
2 sniadanie :
kajzerka z makrela /j.w
Banan /lepiej jabluszko i warzywa mniej szybciejprzyswajalnych ww
Obiad :
Zupka pomidorowa /lepiej pomidory zupa duzo traci na wartosci
Piers z kurczaka
Ryz/Makaron (sladowe ilosci) / makaron najlepiej razowy ryz brazowy
Ogorek/Salata
Oliwa z oliwek
Kolacja :
Otreby 60g
Banan /tu dalabym same warzywka
Ser bialy chudy 250g
Mleko 0,5% 500ml / troche sporo mleka

reszta j.w ;)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Czy mogę tak jeść

Następny temat

Lyle Mcdonald - THE ULTIMATE DIET 2.0

WPC zestaw