SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Czy to ring, czy to klatka, MKD to Surykatka.%-)

temat działu:

Scena MMA i K-1

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 51562

Ankieta

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 77 Napisanych postów 11983 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 79498
Jak jestem na stażu u Lewro,to techniki Combat 56 łączy z systemem ESDS,rękawic nie zakładamy,tam królują uderzenia z plaskacza,efekt uderzeń wbrew pozorom zadziwiający,odczułem na sobie uderzenia na różne częsci ciała,ma to swoje plusy,bo w robocie nie można zrobić komuś krzywdy,a znam trochę siłę mojej piąchy,poza tym względy bezpieczeństwa,źle uderzysz,możesz połamać kostki,a gdy przyjdzie do użycia broni,to połamaną łapką trudno się po nią sięga,tudzież naciska na spust.Poza tym zaczerwienienia po płaskiej szybko znikają,po piąstce spustoszenia na twarzy i gorzej jak ktoś chce nas uwalić i pójdzie na obdukcję.Z pięści uderzam w worki,tarcze,czasem się trafi kolegę na treningu...

Zmieniony przez - słaby 56 w dniu 2008-06-06 23:50:07

Raczej ustapić niż zranić,raczej zranić niz okaleczyć,raczej okaleczyć niż zabić,prędzej zabić samemu,niż dać się zabić.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 183 Wiek 33 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 10757
Widział/pamięta ktoś filmik-parodie popka ?
Gościu pokazuje spodenki, rzuca tekst "mma panowie..."
Po czym nakłada na sztangę 350kg, mówi, że to zaraz roz***, bierze rozbieg i spycha sztangę ze stojaków
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 2696 Wiek 33 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 31115
jesli nie ma zadnych rekawic dobrze jest tez uderzac nasada dloni

We gonna break

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 77 Napisanych postów 11983 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 79498
Ja to czub jestem,która to część nasada dłoni???