Wiosna na pełnej... Kusimy RABATAMI! SPRAWDŹ!
SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne Forum

Czy to cos z sercem?!

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1884

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 10 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 512
Jestem studentem i jak to na studiach bywa - sie pije!:)
Ostatnio po alkoholu spojrzalem w lustro i malo nie padlem. Twarz zrobila mi sie cala czerwona, z wielkimi krwistymi wypiekami na policzkach, szyji... Krwią podeszły tez wszystkie blizny na ciele i krostki, takze te, ktore sa na codzien niewidoczn. Wygladalem strasznie, znajomi chcieli zabierac mnie do szpitala. Zastanawiam sie co to jest?? Zdarzylo sie to trzy razy, raz gdzies kolo listopada, w piatek i niedziele. Podejrzewam, ze to cos z ukladem krazenia, ale zawsze na abadaniach cisnienia itp. mialem ksiazkowe wyniki. Jestem szczuply i na nic nie choruje, nie palę papierosów. Wszystkie te zdarzenia łaczy fakt, ze zawsze wtedy mialem ubrana bejsbolowke i przebywalem w dusznych pomieszczeniach (z drugiej strony czestio chodze w bejsbolowkach, czesto tez przebywam takich pomieszczeniach). Ktos mial z czym takim doswiadzczenia???
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 28 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 142
Hmm fakt może być spowodowane alkoholem ale jeśli ktoś u Ciebie w rodzinie ma wade serca lub zmarł na skutek zawału lub wylewu to nie wykluczone że i Ty może sz mieć z tym problem. Jśli chodzi o przebywanie w dusznych miejscach to fakt wplywają one na świadomość i na błędnik wiec możesz mieć problem z oddychaniem.