SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Cykl Enan Solo - porady

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 29417

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

24

Waga

90

Wzrost

193

Obwód ramienia

39

Obwód klatki

112

Staż na siłowni

Dieta (przedstaw ilość spożywanego białka, węglowodanów i tłuszczy)

Ile i jakie przebyte cykle sterydowe

3 lata z przerwami

Cel cyklu

3700 kcal

Ostatni cykl i odstęp czasowy od jego zakończenia

Meta 1-8 30 mg ed (klasyczny cykl robiony bez głowy za dzieciaka)

Tendencja do tycia/chudnięcia (typ budowy)

Stan zdrowia

masa

Skłonność do łysienia lub porostu owłosienia

3 lata temu

Wyniki siłowe w 3 głównych ćwiczeniach (klatka, martwy ciąg, przysiad ze sztangą)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 96 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3712
1. WIEK: 24
2. WAGA: 90
3. WZROST: 193
4. WYMIARY:
-biceps: 39
-klatka: 112
-udo:
-talia:
5. STAŻ NA SIŁOWNI: 3 lata (na powaznie ale z przerwami)
6. DIETA: 3700 kcal
-białko: 180 g
-węglowodany: 350 g
-tłuszcz:
7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: meta 1-8 30 mg ed za dzieciaka bez diety i odbloku
8. TRENING:
9. CEL CYKLU: masa bez zalania
10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA: ponad 3 lata
11. POZIOM BF%: z 15-16
12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): zalewa mnie przy dokładaniu kcal
13. STAN ZDROWIA: dobry
14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: -
15. PPM (podstawowa przemiana materii):
16. WYNIKI SIŁOWE:
-klata: 95
-martwy ciąg:
-przysiad:



Witam,
Przymierzam się w sumie do pierwsze (prawdziwego) mojego cyklu, nie liczę tej mety łykanej za dzieciaka :D
Zamierzam brać enana w takich dawkach i rozstawieniu:
1-16 tyg 300 mg e5d
Mam kilka pytań ponieważ chce przeprowadzić cykl porządnie "z głową" tak aby nic nie namieszać z zdrowiem.

1) Badania będą robione przed cyklem, tak wiem to podstawa aby potem do tych norm wracać.
2) Ile będzie mi potrzebne HCG - będe bił w 8-9 tyg i potem podczas odloku.
3) Opakowanie Nolvy na odblok starczy?
4) Czy dobrze wiem że (etadron/symex/aromasin) - jest na obniżenie estro, a cabaser na obniżenie prolaktyny? Dla bezpieczeństwa i własnego zdrowie psychicznego zamierzam to kupić i mieć od razu pod ręką.
5) Przy takim cyklu robić badania w trakcie, czy przed odblokiem wystarczą?
6) Zamierzam kupić też proviron, aby ratować się w razie co na odbloku gdyby libido się zwaliło, choć z tego co czytałem nie powinno być problemu przy dość krótkim i lajtowym cyklu.
7) Mam tendencje do trądziku - w jakiej ilości szamać cynk aby choć trochę pomogło uniknąć syfów?

Pozdro :)





Zmieniony przez - Maniek966 w dniu 2016-08-08 01:16:50

Zmieniony przez - Maniek966 w dniu 2016-08-08 01:21:05

Zmieniony przez - Maniek966 w dniu 2016-08-08 01:21:32
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3987 Napisanych postów 45227 Wiek 1 rok Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 340429
Witam



To bardzo dobry, prosty i skuteczny cykl. Najlepiej zaczac od podstawowego środka i zobaczysz jak na niego zareagujemy a ewentualnie kombinacje wprowadzać w późniejszym etapie. Niejedna osoba potrafi robić wręcz spektakularne postępy przy użyciu samego testosteronu. Testosterone Enanthate jest podstawowym sterydem stosowanym przez ćwiczących. Przy odpowiedniej diecie i treningu daje duże wzrosty siły i masy mięsniowej, na skutek podniesienia (nawet kilkukrotnie) testosteronu w organizmie i zwiększenia syntezy protein. W okresie stosowania tego środka zauważymy wzrost libido, poprawę nastroju, szybszą regenerację.


Jednak jeśli nie zamierzasz kończyć przygody ze sterydami po tych 16 tygodniach to nie widzę sensu, by robić odblok. Lepiej się tutaj sprawdzi mostek. HCG najlepiej stosować profilaktycznie, wrzucając całą paczkę 5 tys. i.u co parę tygodni. Jeśli zaś chodzi o badania to możesz je zrobić w trakcie cyklu. Pierw obserwuj organizm i jeśli zaczniesz odczuwać jakieś skutki uboczne to wykonaj badania podstawowych hormonów. Trudno powiedzieć jak zareagujesz na testosteron ale może się okazac, że w trakcie cyklu będzie potrzebne jedynie HCG.


Pozdrawiam

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 61382 Napisanych postów 320958 Wiek 45 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1532006
cykl ok
hcg wrzucaj co 5 tyg 5000 2*2500 co 2 dni
na koniec cyklu 15.000 hcg combo clom i nolva
cynk dużo nie zdziała , możesz podjadać na noc jakieś zma czy dać 1-2 tab zincas forte
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 20 Wiek 40 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 97
Jak będziesz miął więcej clomidu to opakowanie tamoxifenu wystarczy , masz już odblok ?
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 96 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3712
ozone
Jak będziesz miął więcej clomidu to opakowanie tamoxifenu wystarczy , masz już odblok ?


Wszystko dopiero kupuje stąd moje pytania.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 96 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3712
Mam jeszcze pytanko, czy zaopatrywać sie koniecznie w symex i cabaser? Bo wiele osob mi mowi ze na takim cyklu Enan solo i mała ilosc nie powinno byc z tym problemu? Jak uważacie lepiej kupić od razu czy nie ma takiej potrzeby? Pytam bo finanse mnie mocno ograniczają.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 96 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3712
Zrobiłem dzisiaj badania przed cyklem. Niby wszystko ok, ale troszkę dziwi mnie niski poziom FSH? Jest to powód do zmartwień, mam się temu bardziej przyjrzeć? Nie szkodzi to w niczym w wejściu na enana (Cykl opisany w temacie) ?

1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 61382 Napisanych postów 320958 Wiek 45 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1532006
jest w normie tak wiec jest ok
jakies ia na e2 tak najlepiej jakies exe
prl masz dość wysoko , ale kupować cabaseru od razu nie ma sensu
w trakcie cyklu zrobisz kontrolne badania jak by prl podbiło pod górna skale lub powyżej to pogadasz z kims i odstąpi ci dosłownie 2 tabletki i załatwią one sprawę


Zmieniony przez - lodzianin1 w dniu 2016-08-17 06:32:12
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 96 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3712
Siema, jestem już w 3 tyg cyklu - wszystko z godnie z planem, już waga idzie do góry, głównie pewnie dlatego że z racji tego że bije micha jest trzymana na 100% i jem jak dzik, ale dzisiaj matka mi powiedziala że strasznie twarz mi spuchła, ja tego nie widzę, ale czy już może być wywalone estro po takim czasie? Przytyłem wczesniej przed cyklem z 2 kg teraz już też z 2 kg więc mi się wydaje że po prostu twarz okrąglejsza bo wpadło łącznie już 4 kg, więc moje pytanie jest czy warto badać estro już po takim czasie czy poczekać chociaż jeszcze z tydzień żeby był pełny miesiąc?


Zmieniony przez - Maniek966 w dniu 2016-09-07 20:19:50
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1949 Napisanych postów 13704 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 249776
Moze byc od estro,od duzej ilosci kcal,wegli...ja bym zbadal w przyszlym tyg
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 96 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3712
kamilplnk
Moze byc od estro,od duzej ilosci kcal,wegli...ja bym zbadal w przyszlym tyg

Nie panikuje, to w sumie dopiero 3 tydz a enan długo się wkręca, zbadam w przyszłym tyg jak będzie równo miesiąc. Dzięki!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 96 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3712
Siema, jestem w 5tyg cyklu opisanego na I stronie.
W wtorek wypada kolejna iniekcja wiec ją zrobię, problem w tym ze wylatuje na 8 dni do Egiptu.
Boje się ryzykować dla jednego strzału i przewozić sobie ampułkę i resztę wiec mam pytanko, skoro kolejny strzał nie poleci planowo za 4 dni tylko za 8 to po prostu to olać i nic wielkiego się nie stanie czy np w wtorek przed wylotem przybić 500 mg? Obecnie bije 250 mg?
Dzięki za odpowiedz
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

HCG na cyklu - kurczenie się... ;)

Następny temat

przedłużenie cyklu na trenie

nutloveb