SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Co wybrac???

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1215

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 100 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 3238
witam napisze krotko
1. WPC 80% Trec
2. Protein 80 Hitec
3. Extensor WPC 80%

Ceny podobne.Wiec co bedzie lepsze?
1 i 3 - na bazie bialka serwatkowego czy
2- mieszanina bialek zwierzecych i roslinnych
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 4102 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 37701
hmmm lepiej wybrac zwykle bialko serwetki jest najlepiej przysfajalne i wogule dobre i tanie sam je jem

CHIQUITAS DE LOS SANTOS

na redukcji nowy płyn Pur pomoże Ci wygrać w walce z tłuszczem

Nie masa a estetyka sie liczy !

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 43 Napisanych postów 4241 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 16798
Ja bym zrobił mix tzn po trenigu serwatka, a na noc mieszanka.

Leniwy i d****nie eksperymentujący Słabeusz

Doradca w dziale Suplementacja

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 89 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 2587
opcja 2

kometa_5

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 90 Napisanych postów 14530 Wiek 33 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 62110
na rzęźbie only wpc - opcja 1 Trec 80%

polecam mieszanke peptydu i wolnowchłanialnych białe na noc

DORADCA W SUPLEMENTACJI
GG 1844256

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 100 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 3238
ja mam trening dosc pozno (kolo godz 18) wiec u mnie bialko na noc rowna sie bialku po treningu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 43 Napisanych postów 4241 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 16798
A nie możesz przyspieszyć treningu?

Leniwy i d****nie eksperymentujący Słabeusz

Doradca w dziale Suplementacja

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 100 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 3238
niestety, praca!!! wiec na co mam sie decydowac? 1,2,3
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 104 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1663
To wcale nie jest tak pużno ,jesli chodzisz spac ok. 22:00-23:00 to zdazysz podzielic bialko na ,po treningowe i na noc, jak pisal Slabeusz .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 90 Napisanych postów 14530 Wiek 33 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 62110
ja też cwiczylem tak pozno do niedawna 0 spokojnie po treningu i na noc bralem oddzielne dawki

DORADCA W SUPLEMENTACJI
GG 1844256

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 1341 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 43847
http://www.sfd.pl/temat131537/ xeroboj

Na początku treningów... zrób sobie badanie krwi i kału.. wtedy przekonasz sie czy trening masz we krwi czy w dupie...
_# SFD F!GHT CLUB #_

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

cytrynian, monohydrat - moj sposob

Następny temat

Pro Lean SF Lean Cream

Fruzelina