SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

CO WYBRAĆ? POMÓŻCIE

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2724

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51564 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam. Jestem zupełnym laikiem w sprawch sztuk walki. Chciałbym, żeby ktoś poradził mi jaką z nich wybrać. Nie koniecznie musi to być tradycyjna sztuka walki. Nie mam pojęcia co jest ważne przy wyborze, więc opiszę siebei po krótce.

Obecnie maturzysta. Przyszły student. 187 cm wzrostu, ok. 85 kg wagi. Jestem człowiekiem niestety mało cierpiliwym i systematycznym. Jednym z celów który chciałbym osiągnąć to zmuszenie siebie (treningami lub w inny sposób) do samodyscypliny, wyciszenia się i poprawienia koncentracji.
Od sztuki walki oczekuję, że pomoże mi sie obronić w "nieciekawej sytuacji", sprawi, że poczuje się pewniej na ulicy i poprawi w znaczącym stopniu moją kondycję, która teraz nie jest zachwycająca, ale nie jest znowu aż tak tragicznie. Gdybyście potrzebowali więcej informacji to zapraszam na GG 3446938. Z góry dziękuje za okazaną pomoc.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 53 Napisanych postów 11379 Wiek 38 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 47331
kazda sztuka walki uspokaja i wycisza poprostu wszystko wyladowujesz na treningu


co do sztuki walki to nie wiem co masz dostepne ale polecam boks kickboxing brazylijskie ju jitsu tajski boks z tradycyjnych to jeet kune do, karate shidokan

Były moderator w Stylach Tradycyjnych Uderzanych i MMA oraz byly czlonek "Elity"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
OloKK www.olokk.pl
Ekspert