SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Brak zmęczenia

temat działu:

Szybkie pytania bez logowania

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 637

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51564 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Ćwiczę amatorsko od ok roku na siłowni. Przedtem wykonywałem ćwiczenia w domu i chodziłem na basen. Na początku wystarczyło że zrobiłem 100-300 brzuszków kilkadziesiąt pompek, poszedłem na basen i miałem aż halucynacje ze zmęczenia. Udało mi się schudnąć ok 30 kg dzięki takim treningom i od ok roku nie jestem wstanie zmęczyć się tak bardzo jak wtedy. Pierwsze dni na siłowni to były ostatnie ciężkie treningi. Po kilku miesiącach znowu się przyzwyczaiłem i problem powrócił..
Próbowałem już prawie wszystkiego czasem spędzałem 3 godziny na siłowni i po odpoczynku ew. kawie mogłem znowu ćwiczyć. Nie ukrywam ze jest to irytujace.(kiedys zmeczenie było na tyle duze że nawet jak wypiłem kilka kaw nie byłem wstanie przebiec nawet metra) Wystarczy że raz nie pójdę na trening i czuje tak jakby mrowienie w mięsniach i nie mogę wytrzymać muszę iść ćwiczyć.
W czasie wolnym dla testu ćwiczyłem codziennine po kilka godzin + basen i rower i zawsze bez względu na ciężki trening nie byłem wstanie się zmęczyć. Tzn czułem zmęczenie ale spowodowane raczej długim lekkim wysiłkiem niż to o co mi chodzi. Większość czasu marnuje na długi trening bo nie mogę się szybko zmęczyć.. Ćwiczę głównie dla ..(przepraszam za infantylny wydźwięk) uczucia zmęczenia i oprawionego samopoczucia dlatego zależy mi na maksymalnym i wyczerpaniu po wysiłku.
Siła kondycja i nawet masa(!) szybko sie zwiększają ale to nic nie zmienia..
Plan treningowy zmieniam co jakieś 8 tygodni. Ćwiczyłem FBW a potem splitem. przed każdym treningiem biegam 330-40 min).

Czy jest to normalne i nigdy nie będe wstanie osiągnąć tak intensywnego zmęczenia jak wtedy kiedy byłem otyły?

Proszę o krótka odpowiedź.
Ekspert SFD