SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

BJJ trudność???

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 2621

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 119 Napisanych postów 659 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 74921
Witam, od 3 lat trenuję boks, jednak od jakiegoś czasu nachodzi mnie myśl żeby dołożyć do boksu jeszcze parter. Mam teraz okazję zapisać się na bjj. I tu pytanie. Jestem laikiem jeśli chodzi o grappling i jest to dla mnie czarna magia w sumie, ale wydaje mi się że bjj jest o wiele trudniejsze od nauki od boksu. Nie chcę zaprzestać ćwiczyć boksu a chciałby dorzucić tak ze dwa treningi bjj na tydzień. Czy to nie za mało? Może są tu jacyś bokserzy którzy trenuję także bjj i się podzielą spostrzeżeniami?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 595 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 7766
raczej wiekszosc osob łaczy stojke plus parter... zacznij trenowac to sie przekonasz jak Tobie nauka wchodzi kazdy jest inny, wiec nie ma reguly! z dwa treningi traktujac jako uzupelnienie powinno wystarczyc, jak dasz rade to zwiekszaj liczbe treningow;p
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 228 Wiek 31 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 2896
Ja trenowałem 4 lata tkd, ale postanowiłem się przepisać, na BJJ, też byłem totalnie zielony, ale jakoś daje rade, do tego dołączyłem boks :), więc próbuj próbuj ! może akurat będziesz się dobrze w tym czuć.

"Miej przed sobą zawsze słuszną drogę"

gen. Choi Hong Hi [*]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 69 Napisanych postów 1815 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 35261