SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

8 minut ABS

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 650

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 65 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 443
Witam
Zaczełem ćwiczyć brzuchy. Znalazłem na necie takie cuś:



czy te ćwiczenei jest dobre? Czy da się po diecie, aerobach i tych ćwiczeniach spalić niezbędny tłuszczyk i przynajmnie troszeczke wyrzźbić brzuch?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 365 Napisanych postów 8676 Wiek 39 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 130649
dieta+ aero/hiit= dobra redukcja

Stop wishing start doing

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 65 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 443
Biegam z rana. I zawsze biegam tak gdzieś od 40 do 60 minut. I mam pytanie

Jeśli wprowadze do tego HIIT to nic się nie stanie? Chodzi o to, czy nie zajeżdze się i nie będzie efektywnego końca mojego spalania.
PRzykładowo. Biegam ze 20-30 minut potem robie interwały i na koniec sie rozciagam?

Zmieniony przez - Ksy w dniu 2011-05-06 12:44:18
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 365 Napisanych postów 8676 Wiek 39 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 130649
HIIT sie robi jak oddzielny trening.
powinien trwać od 5-25 minut.

Przykładowe wykonanie wygląda następująco: 2 minuty truchtu (55-65% MAX) i 30 sek. sprintu (90-100% MAX). Oczywiście z czasem, kiedy nasza wytrzymałość wzrośnie, zmniejszamy ilość truchtu, np. 1,5 minuty i wydłużamy ilość sprintu do 45 sekund, aby trening wciąż był dużym wysiłkiem dla organizmu. Trening tego typu możemy wykonywać również na urządzeniach cardio, takich jak rower, steper. Proponuję wtedy manipulować obciążeniem w okresie przyspieszenia (duże obciążenie) oraz mniejszej intensywności (niewielkie obciążenie). Przy odrobinie wyobraźni, nawet truchtając w miejscu możemy wykonać trening, nie ma tutaj żadnych schematów.



Jeden interwał jest to okres jednego odcinka przyspieszenia i jednego odcinka truchtu. Wyznacznikiem dla tego treningu zawsze jest czas, nigdy dystans!



Z uwagi na duży katabolizm (rozpad białek), HIIT wykonujemy w dni wolne od treningu siłowego (nigdy na czczo!), najlepiej w godzinach przedpołudniowych, ze względu na przyspieszenie tempa przemiany materii w dalszej części dnia. Dozwolone jest również wykonanie interwałów po treningu siłowym, jednak koniecznie należałoby uzupełnić węglowodany przed przystąpieniem do treningu wydolnościowego. Najlepszym rozwiązaniem będzie w tym przypadku odżywka typu carbo oraz porcja aminokwasów BCAA chroniących dodatkowo nasze mięśnie przed katabolizmem. Oczywiście nie powinno się łączyć podczas jednej sesji treningowej treningu aerobowego i interwałowego.

Zmieniony przez - kocio2009 w dniu 2011-05-06 12:50:55

Stop wishing start doing

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 65 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 443
Dzięki wielkie za informacje :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Czy wybierać fatburnera ?

Następny temat

Dieta odchudzajaca dla 12 latka do poprawy ! Pomozcie !

Fruzelina