hejka!
jestem kompletnie załamana
od urodzenia mojego synka zostało mi 20 kg do zrzucenia.Męczę się już z nimi od 5 lat i nic!!!
Chcę pozbyć się tego tłuszczyku,więc pomyślałam,że może ktoś tu mógłby mi pomóc?Kompletnie nie znam się na dietach...jedyne co robię to ograniczam jedzenie,ale to nie pomaga.Do tego chodzę na siłownie co drugi dzień>30 do 40 min na orbitreku i potem 20 minut ćwiczeń na brzuch i ramiona.Co mam poprawić,bo wiem,że robię duże błędy skoro efektów nie widać!!!
Wolałabym abyście w odpowiedzi nie używali gramów itp.....a góry dzięki i czekam na jakieś światełko,pozdrawiam
Waga: 93
Wzrost: 178
Obwód klatki: 106
Obwód ramienia: 33
Obwód talii: 108
Obwód uda: 69
Obwód łydki: 41
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: ?
Aktywność w ciągu dnia: szkoła
Uprawiany sport lub inne formy aktywności: co drugi dzień od 1godz. do 1,5
Odżywianie: unikam słodkiego i białego pieczywa,resztę jem w normalnych ilościach
Cel: szybka redukcja
Ograniczenia żywieniowe: żadnych
Stan zdrowia: brak
Preferowane formy aktywności fizycznej: od godziny od dwóch co drugi dzień,od godziny 17
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: karnityna,meridia
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: raczej nie
Stosowane wcześniej diety: całe mnóstwo,całe 5lat diet,psychicznie wysiadam
jestem kompletnie załamana

Chcę pozbyć się tego tłuszczyku,więc pomyślałam,że może ktoś tu mógłby mi pomóc?Kompletnie nie znam się na dietach...jedyne co robię to ograniczam jedzenie,ale to nie pomaga.Do tego chodzę na siłownie co drugi dzień>30 do 40 min na orbitreku i potem 20 minut ćwiczeń na brzuch i ramiona.Co mam poprawić,bo wiem,że robię duże błędy skoro efektów nie widać!!!
Wolałabym abyście w odpowiedzi nie używali gramów itp.....a góry dzięki i czekam na jakieś światełko,pozdrawiam
Waga: 93
Wzrost: 178
Obwód klatki: 106
Obwód ramienia: 33
Obwód talii: 108
Obwód uda: 69
Obwód łydki: 41
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: ?
Aktywność w ciągu dnia: szkoła