SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

200 Mety

temat działu:

Doping

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 2454

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 140 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 522
Khem khem....chcialbym sie szanownego grona osob naprawde wtajemniczonych i obeznanych w tematyce dopingu spytac jakie nastepstwa bedzie mialo zazywanie 200 tabletek metanabolu w ciagu 2 miesiecy? Na poczatku lutego, moze troche pozniej (marzec?) bralem 100...zrobilem sobie przerwe by w polowie czerwca wziac kolejna setke (peiwrsza byla polska, druga ruska). Skonczylem cykl i teraz robie sobie kolejny miesiac przerwy by ponownie (i juz ostatecznie) wziasc ta kolejna 100. Chcialem sie spytac (mimo ze moja wiedza w tej tematyce jest dosc obszerna) czy branie metanabolu w taki sposob moze niekorzystnie wplynac na moja gospodarke hormonalna? Czy istnieje duze prawdopodobienstwo ze nie bede mogl miec dziecka? Przypomne tylko ze mam prawie 18 lat...taht's all...czekam na odpowiedzi z waszej strony. Wszelakie inne ktore nie sa zwiazane z pomoca mi w tej kwestii sa zbedne. Z gory bardzo dziekuje.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10982 Napisanych postów 50413 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
przesadzasz troche z ta meta, wysrasz w koncu watrobe, po za tym, taki cykl jest bez sensu, bo przyzwyczajasz sie do takich samych dawek.
najgorszy cykl z mety jaki zrobiłem zawierał prwie 200 tabsów i jeszcze do tego 7 strzałoów omki. metke brałem 2-3-4-5-5-5-4-3-2. nikomu czegos takiego nie polecam. tylko spuchłem jak bania. nigdy wiecej takiego błedu juz nie popełnie, a wziecie metki raz na pół roku w zupełnosci wystarczy.
A koksy pewnie bedziesz wciagał juz do konca zycia, albo przynajmniej do momentu, kiedy skonczysz z tym sportem. wiem, wiem pewnie teraz sobie myslisz co za głupoty pitole. ja tez tak myslałem jak mi mówili

bodyguard
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 1594 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 14325
Miesiac przerwy to stanowczo za malo. Prawie 18 lat to stanowczo za malo. 100 mety to stanowczo za duzo.
Sorry,ale robisz same bledy.jak tak dalej pojdzie to zle skonczysz.
napisz nam cos wiecej o sobie i wypelnij profil.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 574 Wiek 2 lata Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 12122
kijanka ma racje robisz same bledy. nederwuj sie na nasze opinie bo niestety to co my mowimy to jest prawda i musisz zaprzestac tego co robisz.
najlepiej kup sobiej akies odbloki i kreatynke i zacznij cwiczyc bez saa bo naprawde daleko niezajedziesz.
a cykl zostaw sobie na nowy rok.
pozdro

ZARZYWASZ - PRZEGRYWASZ ! ALE KAZDA PORAZKA KSZTALCI CHARAKTER

ZARZYWASZ - PRZEGRYWASZ ! ALE KAZDA PORAZKA KSZTALCI CHARAKTER

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10982 Napisanych postów 50413 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
doloz jeszcze miesiac przerwy. ja bym skrocil cykl do 6 tygodni - 4 tabletki dzinnie i nic ci nie bedzie (a przynajmniej nie powinno byc, buhahahahahaha).

P.S. A na cholere ci dzieci?

"Ja na zycie mam metode
- zimne piwo, dupy mlode"
Creampolo
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 100 Napisanych postów 6612 Wiek 36 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 139385
zrob sobie wieksza przerwe i zmien srodki
nie dosc ze metka to gowno to na kazdy cykl bierzesz taka sama ilosc tego gowna ...
po przerwie sobie zrobisz dluzsza kuracje (8-12 tyg) z deci albo testa albo jakiegos fajnego polaczenia

-----------------
sup bro?
blinG! blinG!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10982 Napisanych postów 50413 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
czemu metka to gowno? Ze najwiecej z rosji i z polski i ze tania nie oznacza ze gowno. Czytalem ze wszyscy Mr. Olympia od Scotta do Schwarzeneggera jechali na metce (Arnold podobno bral metke z Primobolanem albo Deca). Toksyczna dla watroby jest ale rezultaty tez daje i to szybko.
Niektorzy nawet twierdza ze to jeden z najlepszych , jesli nie najlepszy, srodek dopingowy w sporcie silowym.

"Ja na zycie mam metode
- zimne piwo, dupy mlode"
Creampolo
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 100 Napisanych postów 6612 Wiek 36 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 139385
gowno brane jezeli jest brane osobno
do wykopania na poczatku cyklu nadaje sie najlepiej

-----------------
sup bro?
blinG! blinG!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 140 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 522
Bardzo sie ciesze ze chcecie mi pomoc. Nie wiem czemu mialbym miec do was pretensje. Zrobie jak mowicie. Jednak odblokowanie mam zamiar wziasc dopiero kiedy skoncze definitywnie z koksami (tzn po ostatniej setce). Totez teraz prosilbym o podsumowanie:
Przerwa do konca wrzesnia
Po przerwie dojechac ostatnia setke
Odblokowanko
Kreatynka na spadki
Dalej dlugo i szczesliwie na sucho...
Dobrze mowie?

P.S. Co ponadto powinienem brac do tej metki procz bialka (odzywki won...wole sobie dietke zafundowac)
P.S.2 Do kochania staruszku, do kochania....
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10982 Napisanych postów 50413 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
napewno nie skończysz z koksami jak już tyle metki w***ał...ś. Przez pół roku doszło Ci pewnie z 8 kg jak nie wiecej i wierzysz w to ze bedziesz ćwiczył na sucho ? jak poćwiczysz rok i dojdzie ci tylko ze dwa kilo to znów sięgniesz po koks koleś sam siebie oszukujesz

"Nie bierz życia na serio i tak nie wyjdziesz z tego żywy"
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 140 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 522
Oszukiwanie siebie to najgorsza cecha polakow, zaraz za chamstwem i byceim falszywym. Sam siebie nigdy nie oszukuje i robic tego nie bede wiec przestan mnie umoralniac tylko albo zamilknij albo poradz jak czlowiek.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 48 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 829
Skutkiem tego cyklu bedzie ponowne rycie psychiki i poźniej kolejny cykl na 100 procent.No chyba,że zrezygnujesz z siłowni albo umrzesz.

Aga

rea

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

podtrzymanie

Następny temat

iniekcja

Water