SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

15 lat - StreetWorkout [ 1 rok stażu ]

temat działu:

Dzienniki Juniorów

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2408

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 1 rok Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 20
Witam na moim dzienniku! :)

Standardowo może opowiem coś o mojej przygodzie z kalisteniką. Zaczęło się to mniej więcej rok temu w lutym gdzie złapałem bakcyla przez przypadkowe obejrzenie odcinku u Kury. Zacząłem swoje treningi ale wiem, że robię to niestarannie, może to być spowodowane moim brakiem wiedzy i właśnie dlatego zakładam dziennik treningowy. W moich planach jest wystartowanie w Mistrzostwach Polski w 2020 roku przy dobrych wiatrach.

Przechodząc do sedna, w trochę ponad rok treningu zrobiłem dobrą robotę w moim mniewaniu. Poniżej macie to czego się nauczyłem przez ten czas.

17 pompek -> 47
3 podciągnięcia nachwytem -> 17
7 dipów -> 29
+ MuscleUp (narazie wchodzą pojedyncze), Elbow Lever, HandStand (do 20 sek.), Dragon Flag na drążku, tuck front lever


Jeżeli chodzi o moje pomiary to mają się one tak: ( na dzień 17.05.2018)

Waga - 64-7kg
Wzrost - 169cm
Kark - 37cm
Biceps - 32,8cm
Klatka - 94cm
Udo - 54cm
Łydka - 35cm
Talia - 75cm
Przedramię - 28,7cm
Biodra - 89cm
Pas - 79cm

Dieta jest dla mnie czymś obcym ale z dniem napisania tego dziennika zacznę na to zwracać uwagę, myślę o jakichś 2300kcal.

Trening+jedzenie pojawi się w jutrzejszym wpisie ;) Zapraszam do dyskusji i zadawania pytań.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 1 rok Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 20
Dzisiaj na treningu miałem do dyspozycji nowy drążek z którego jestem bardzo zadowolony.

Trening:

MU'py 2-2-2-1
Wznosy nóg do drążka 5-5-5-5
Piramidka podciągania nachywtem 1-2-...-6-7-6-...2-1
Pompki diametnowe 15-17-19-21
Ćwiczenia na brzuch na macie 10 minut
Hollow Body na przemian z supermenami bez przerw 240 sekund
Wyciskanie sztangi na biceps 4x8x28kg

Dieta:

Śniadanie - 27B/27T/95w = 730Kcal
Obiad - 62B/8T/147W = 904Kcal
Kolacja - 40B/20t/84W = 675Kcal

128B/55T/326W = 2308Kcal

Plan na dzisiaj wykonany w 100% :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

BBaFirefighter - Dziennik treningowy

Zestaw 1