SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ławka

temat działu:

Po siłowni, o siłowni

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 2975

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez georgu z działu Trening dla początkujących.
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 141 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 368
Cześć.

Gadałem przed chwilą z rodzicami i pozwolili mi kupić kompletną ławeczkę z ciężarkami, gryfem itp.

Jakie pieniądze trzeba wydać, aby się nie połamała, tak samo gryf, żeby była bezpieczna ?

Budżet to tak do 700zł raczej max, bo jestem początkujący, ale na klatę biorę już 60kg, bo pół roku temu ćwiczyłem na siłce.


Sam nie wiem może kupić ławeczkę z całym osprzętem za 600zł + jakieś hantle różnej wagi ?


Doradźcie jeśli możecie i skąd kupować ? Na allegro trochę się boje, bo wiadomo, sprzedają w 80% nie uczciwi ludzie i mogą jakiś bubel sprzedać więc wolałbym kupić w jakimś sklepie internetowym sprawdzonym z renomą.


Dziękuje.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 8824 Wiek 36 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 107077
PROSZĘ O OPINIE I CZY KUPOWAĆ GRYF ŁAMANY JEŚLI TAK TO JAKI I DO CZEGO ON SŁUŻY.



czy kupowac to juz od ciebie zalezy...lamany odciaza nadgarstki sluzy do cwiczenia miesni np. bicepsa i tricepsa

masz bardzo slaba wiedze kolego... poczytaj forum a wszystkiego sie dowiesz a jak nie mozesz poszukac uzyj wyszukiwarki

Nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że jego osiągnięcie wymaga czasu. Czas i tak upłynie. ...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący