SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pas wodyn przysiady

  • Trening Teutońskiego Monstrum czyli GVT wg Wodyna str 187

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    WODYN po co komu pas na przysiady z podwójnym dnem na 70% maxa w 6 powtórzeniach ? W 6 powtórzeniach ale w 10 seriach, zapomniałeś dodać . Skodzio mnie też bolą czasami prostowniki w przysiadach, po zmianie techniki już jest lepiej. Ja nie muszę zmieniać techniki, bo mam dobrą Po prostu robiłem dwa dni wcześniej plecy w superserii wiosło/martwy

    Odpowiedzi: 2355 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-05-27 20:11:49 Liczba szacunów: 0
  • Trening Teutońskiego Monstrum czyli GVT wg Wodyna str 187

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    po co komu pas na przysiady z podwójnym dnem na 70% maxa w 6 powtórzeniach ? prostowniki nie są wymówką Zmieniony przez - WODYN w dniu 2011-05-26 21:16:30

    Odpowiedzi: 2355 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-05-26 21:15:59 Liczba szacunów: 0
  • Przysiad z przysłowiowym palcem w doopie - żadnych wymówek Panowie i Panie

    Post
    Trening dla początkujących

    3 cm znow opusc sie na maxa w dol az poczujesz jak lydki naciskaja na tylne uda -wstań zrob 3 oddechy(!!!) i powtórz powolne schodzenie w dół oceniam ze 60-70kg dasz rady pas Ci do nieczego nie jest potrzebny, pisałem na pierwszej stronie że przysiady wzmacniaja miesnie brzucha, ale z przykroscia stwierdzam ze cwiczac w pasie nigdy sie tego wzm

    Odpowiedzi: 301 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-03-02 14:38:06 Liczba szacunów: 0
  • Intermittent fasting (IF) okresowy post - zbiór badań

    Post
    Badania naukowe

    zytyc w zwiazku ze stresem i brakiem apetytu innymi slowy zaczal jesc wiecej czego mozna sie spodziewac? Ze przytyje i sie zatlusci waga poszla do gory na 133-134kg tymczasem pas i udo poszly w dol mimo ze najciezszym cwiczeniem byly przysiady w superserii z uginaniem nog ramiona osiagnely zyciowe wymiary 53cm, pomimo ze mial jedynie wioslowanie i

    Odpowiedzi: 716 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-03-18 02:08:05 Liczba szacunów: 0
  • _Knife_ POWER -DYMEK & TOCZEK S.150!# Hardcore na schodach S.166!

    Post
    Trening dla początkujących

    "zegar") 5 x 80 kg 5 x 100 kg 3 x 120 kg 3 x 140 kg 3 x 150 kg (nowy rek.) 2. Przysiady ze sztangą trzymaną na barkach z przodu - FRONT SQUATS; ciężko 2 x 160 kg (+pas i kolejne tak samo) 1 x 170 kg 5 x 180 kg (nowy rek. na ilość); poprzedni 3 x 180 kg (+ 1 z pomocą) // + bandaże i następna tak samo 3 x 190 kg (nowy rek. na ilość); popr

    Odpowiedzi: 1803 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-12-12 18:58:52 Liczba szacunów: 0
  • Trening Teutońskiego Monstrum czyli GVT wg Wodyna str 187

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    WODYN Nie wiem czemu trening nóg najbardziej mnie stresuje, i to od samego rana mam go przed oczyma. Zakładałem że będzie ciężko, no i było. Nie mniej jednak skoro pozostał zapas sił nawet na 11-stą serię czy też 12-stą, oznacza że nie taki diabeł straszny. Skończyły mi się aminokwasy z Reflexa, od jutra zaczynam BCAA complex 2200 z Dymatize. Dzis

    Odpowiedzi: 2355 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-05-26 20:03:57 Liczba szacunów: 0
  • ### FAQ : MARTWY CIAG ###

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Kamiru WODYN mam takie pytanie moze troche glupie, a mianowicie dotyczace pasa. Do tej pory nigdy go nie uzywalem (nawet w przysiadach i MC) uwazalem, ze jezeli ciezary nie sa oszolamiajace (w obu cwiczeniach kolo 80kg w ostatnich seriach. ), nie ma sensu uzywac pasa. Co Ty o tym sadzisz (chodzi mi o pas nie tylko w martwym, ale takze w przys

    Odpowiedzi: 384 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-12-15 01:28:31 Liczba szacunów: 0
  • swiezak18 / dziennik - masa i sila wg 15-10-5 autorstwa Wodyna -podsumowanie str25-26

    Post
    Trening dla początkujących

    5B progresja przesunięta 1. przysiady przednie 80*5 90*5 100*5 110*5 120*5 pas fajnie poszło, 120 jeszcze z zapasem na jakies 2 powt. 2. wspiecia na palce +20kg z ost serii siadow 140*30 jakos nie tak ciezko jak zawsze sie trzymalo 3. martwy ciag SUMO 100*5 110*5 120*5 130*5 140*5 pas lekko dosc. ostatnia seria chwyt zamkowy. 4. uginanie

    Odpowiedzi: 329 Ilość wyświetleń: 16257 Data: 2009-03-30 18:48:04 Liczba szacunów: 0
  • swiezak18 / dziennik - masa i sila wg 15-10-5 autorstwa Wodyna -podsumowanie str25-26

    Post
    Trening dla początkujących

    10B progresja przesunięta 1. przysiady przednie 90*10 100*10 110*10 pas bez większych problemow , myslałem ze bedzie gorzej. 2. wspięcia na palce ze sztangą z przodu ciężar +20kg 130*30 ciezko sie trzyma na rekach. 3. martwy ciąg SUMO 100*10 110*10 120*10 130*10 pas ok. ostatnia seria chwyt zamkowy. troche mi on nie podchodzi. poszedlem dzi

    Odpowiedzi: 329 Ilość wyświetleń: 16257 Data: 2009-03-27 19:27:09 Liczba szacunów: 0
  • Do tych co prosza o ocene planu HST

    Post
    Trening w domu

    kilobb, nie wiem na ile to Cie przekona, ale oto, co nt. pasa pisal Wodyn: WODYN mam takie pytanie moze troche glupie, a mianowicie dotyczace pasa. Do tej pory nigdy go nie uzywalem (nawet w przysiadach i MC) uwazalem, ze jezeli ciezary nie sa oszolamiajace (w obu cwiczeniach kolo 80kg w ostatnich seriach. ), nie ma sensu uzywac pasa. Co Ty o tym

    Odpowiedzi: 242 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-01-13 22:32:40 Liczba szacunów: 0
  • Wuchta&Tata - Wielka rywalizacja z Koniem str.119

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    olozcie 100kg do wyniku RAW , i porownajcie naprezenia jakich doznaje ciało tu i owdzie nie mowiac o psychice PS predzej zakladalbym te jak to nazywacie "gumy" niz pas ciezarowy, ktory w przeczywistosci szkodzi bo nie pozwala dotrenowac miesni brzucha co oznacza potencjalne kontuzje a "brzuszkami" to mozna sie zadowolic przez p

    Odpowiedzi: 1266 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-11-11 07:08:10 Liczba szacunów: 0
  • Ból w dolnym odcinku pleców !!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    I tu jest pies pogrzebany - odwieś pas na miejsce i omijaj go szerokim łukiem! Pas należy używać wyłącznie do ostatnich serii, w których zbliżasz się do swoich maksów, lub w ogóle atakujesz rekord. Używanie pasa we wcześniejszych seriach jest szkodliwe. Żeby nie być gołosłownym, a jednocześnie nie tracąc czasu na opisywanie, posłużę się wywodem KN

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1378 Data: 2011-12-29 16:03:15 Liczba szacunów: 0
  • Jarot09 / Dziennik -Mistrzostwa Polski Juniorów s.77 Złoto+Srebro Superheavy

    Post
    Trening dla początkujących

    e za mało ciasna, ale za rok powinna być dobra na bank dzisiaj... 2-5B I 1. PRZYSIADY ZE SZTANGĄ Z PRZODU PEŁNE 75kg*5 95kg*4 115kg*3 125kg*2 135kg*2 145kg*2 155kg*2 165kg*2 (pas + bandaże) 175kg*2 (pas + bandaże) 2. WSPIĘCIA NA PALCE ZE SZTANGĄ 195kg*20 215kg*20 235kg*20 255kg*max 3. WIOSŁOWANIE JEDNORĄCZ PÓŁSZTANGĄ (CHWYT NA ZAMEK, CZYLI KCIUK D

    Odpowiedzi: 800 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-01-09 19:00:06 Liczba szacunów: 0
  • Wuchta - trening dla przyjemności

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ale ze dwa jeszcze bym wydusił 2.rotacja - próba powolnego opuszczania a i lekki progres. Barki spuchły 3.mogłem iść 130kg ale nie dałbym rady więcej niż 7 dlatego po 120kg pas. 4.fajnie wyglądały barki po ostatniej serii 5.no tu już bez bólu w przedramieniu (dzięki Wodyn, masaż pomaga ) i poszło bdb. Jednym słowem fajnie się trenuje gdy widać z

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-02-16 00:16:22 Liczba szacunów: 0
  • ### FAQ : MARTWY CIAG ###

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    POWIADOMKA Mam 15 lat i dopiero rozpoczynam przygodê z si³owni±. Wiem, ¿e teraz pas nie ma ¿adnego sensu, ale co s±dzisz o przysz³o¶ci, gdy bêdê d¼wiga³ wiêksze ciê¿ary. Przeczyta³em w jednym z twoich pos

    Odpowiedzi: 384 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-02-03 22:52:41 Liczba szacunów: 0
  • Trening Teutońskiego Monstrum czyli GVT wg Wodyna str 187

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ANGĄ -Zrobiłem 40 i spoko . WYCISKANIE NA DOLNYM SKOSIE - Dzisiaj sztanga mimo że cięższa ważyła jakby mniej niż poprzednim razem na treningu 70% , to mnie cieszy bo jest zapas . MARTWY CIĄG - Lajtowo bo zaledwie 120kg x 5 x 5. BRZUSZKI -Przez jakąś pomyłkę zamiast + 25 kg nałożyłem + 30 kg na klatę . No ale udało się zrobić i o dziwo poszło le

    Odpowiedzi: 2355 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-07-15 20:09:19 Liczba szacunów: 0
  • Trening Teutońskiego Monstrum czyli GVT wg Wodyna str 187

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    rze a tam hantla 46 kg . Zrobiłem x 2 żeby już nie zrzucać ciężaru na podłogę BOX PRZYSIADY -Pierwsze dwie serie główne ciężarem 100% czyli 160kg jakoś poszły ,pierwsza z zapasem druga wywalczona, w trzeciej źle wyczułem moment poderwania i klapa. Asekurat młodzieniec który pokiwał głową na znak że pojął moje instrukcje później próbował bezradnie

    Odpowiedzi: 2355 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-08-18 19:35:11 Liczba szacunów: 0
  • Jarot09 / Dziennik -Mistrzostwa Polski Juniorów s.77 Złoto+Srebro Superheavy

    Post
    Trening dla początkujących

    2-5B I 1. PRZYSIADY PRZEDNIE 70kg*5 90kg*4 110kg*3 130kg*2 140kg*2 150kg*2 160kg*2 (BANDAŻE + PAS OD TEJ SERII) 170kg*2 180kg*2 (poprzednio 175kg*2) 2. WSPIĘCIA NA PALCE ZE SZTANGĄ (o których na początku zapomniałęm i dorobiłem na koniec) 200kg*20 220kg*20 240kg*nie wiem ile 260kg*max 3. WIOSŁOWANIE JEDNORĄCZ PÓŁSZTANGĄ 50kg*5 70kg*5 80kg*5 90kg*5

    Odpowiedzi: 800 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-01-30 20:50:55 Liczba szacunów: 0
  • Dieta JEM/NIE JEM - testował Mawashi, opracował Biniu

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam ponownie Właśnie zakończyłem pełen 8-tygodniowy cykl HST przy JEM/NIE JEM. Celem była rekompozycja i chciałbym zdać małą relację. Wiek: 20 Wzrost: 181 Waga: przed- 85 , po - 83 Obwody przed/po: Pas: 85/82 - mocno przez ten okres ćwiczyłem też brzuch i sam obwód za dużo nie oddaje, gdyż mięśnie są teraz wyraźnie zarysowane i większe niż wcześn

    Odpowiedzi: 3004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-01-15 11:46:22 Liczba szacunów: 0
  • Koniu i Trec - podsumowanie strona 72.

    Post
    Trec

    niedbała ze dziwne bylo w ogole ruszenie tej sztangi , osobiscie zaliczam Ci progres z 215 na 240 ale to tylko moja prywatna opinia kolejna opinia jest taka ze nie miales zapasu na wiecej w MC a wrez grozilo Ci uszkodzenie tylnego uda o czym swiadczy zachowanie kolan , plan jaki miales nie koordynowal dobrze nog do MC , za duzo bawiles sie rękoma

    Odpowiedzi: 857 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-05 01:25:00 Liczba szacunów: 0