SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

l karnityna - kilka pytań

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 725

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 36
Witam , mam kilka pytań odnośnie L karnityny. A więc czy mogę ją zażywać w wieku 16 lat?Jest to naturalny środek?Czy rzeczywiście w połączeniu z regularnym ćwiczeniem daje efekty?Bardzo proszę o odpowiedź iż jestem zielony w tych sprawach.Pozdrawiam i dziękuję z góry .
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 1522 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 11164
L-karnityna nie działa na spalanie tłuszczu itp. o ile wogóle działa.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 36
A mógłbym w tym temacie otrzymać odpowiedź co mógłbym brać , żeby pomogło mi to zrzucić troszkę brzucha i jednocześnie zrobiłbym dzięki temu mięśnie?Proszę o odpowiedź w tym temacie.Staram się ćwiczyć 3-4 razy w tygodniu , dość intensywnie , lecz nie stosuje diety.I tu kolejne moje pytanie , czy bez diety też coś zdziałam?W jakiś sposób stosuje niby diete , ponieważ staram się ograniczać jedzenie.Pozdrawiam!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 1522 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 11164
Ograniczanie jedzenia może przynieść dobre rezultaty ale nie musi. Możesz spowolnić metabolizm a wtedy lipa.

Idealna redukcja to
-Trening siłowy
-Aeroby (na mnie bardzo podziałało bieganie 10x w tyg) Ale nawet 2-3 razy da spory efekt.
-BCAA
-Dieta