SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

dieta pomoc!!!!!!

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 747

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51564 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
witam serdecznie mam wielką prośbę czy może ktos z was rozpisać mi diete przynajmniej na tydzień a już szczytem marzeń byłby cały miesiąc. Wspomnę iż ćwiczę od 12 lat z małymi przerwami 3 razy w tygodniu po 1-1,5 godz. i jak do tej pory osiągnąłem 40 w bicku i 115 w klatce mam 86 kg i 180 cm wzrosty wiek 33. Do tej pory stosowałem "luźną" dietę i nie za bardzo liczyłem kalorie i cała resztę składników choć kalorie oscylowały w okolicy 3000, białko 1,5- 2g/1kg masy ciała, 300g węgli i 80g tłuszczy od czasu do czasu jak finanse pozwoliły odżywka białkowa i aminokwasy raz bcaa raz hmb. Ostatnio także skorzystałem z porady dietetyka lecz dieta okazuje się fiaskiem choć nadal na niej jestem. Chciałbym coś ruszyć do przodu i przez to moja prośba. wspomnę iż trening urozmaicam aby nie doprowadzić do stagnacji lecz efekty są słabe przy kiepskiej diecie.obliczyłem sobie zapotrzebowanie na kalorie i wyszło mi że potrzebuję na chwile obecną 3500 kcal w tym dziennego zapotrzebowania na białko 236g- 950 kcal, wegli 506g-2025 kcal,tłuszcze 57g-520kcal. Już przez to wszystko przelatuje mi przez głowę wspomóc się farmakologicznie ale nie chcę podejmować pochopnie decyzji przez co na początek dieta i zobaczymy. Przykładowy dzień
Śniadanie
kefir 2% 450g
musli fitnes 6 łyzek
banan 2szt.
Posiłek 2
banan 1szt.
sok malinowy 1,5 łyzki
2 kromki chleba razowego z szynką
Obiad (posiłek 3)
ryz
pierś z kury grilowana
warzywa
PO treningu

banan
Posiłek 4
Mandarynki 2szt.
Płatki owsiane 4 łyżki
mleko 2% 1 szklanka
rodzynki 1 łyżka
Posiłek 5
Makaron dwujajeczny 6 łyżek
oliwa z oliwek 1 łyżka
ząbek czosnku
40 g sera żółtego półtłusty
orzechy włoskie 1 łyżka