SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening oraz dieta 16 lat

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1092

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 11
Witam, chciałbym dowiedzieć się dokladnie co i jak. Mam 16 lat, chciałbym nabrać troszkę masy mięśniowej, rozwinąć głównie brzuch i klatkę piersiową (ten słynny kaloryfer xD)+ oczywiście do tego reszta wymaganych partii ciała zebym sie nie posypał. Jezeli moglbym prosić, to chciałbym dowiedziec sie co cześciej jeść, jakie produkty spożywać. Jak na razie zwiększyłem spożycie białka. Jem bardzo dużo nabiału, ale wlasnie tylko w tym spożywam jak na razie to białko. Ogółem zaznaczam, ze ciezko mi przytyć i nabrać masy.

Do tego nie wiem jaki trening zastosować, co robic. Jestem kompletnie zielony w tym. Do dyspozycji mam drążek, hantelki i ławeczkę.

Podsumowywujac, prosze o jakies wskazówki dotyczące żywienia oraz trening, zeby troszke klatka wysunęła mi sie, a brzuch bardziej "wyrzeźbił".

Z gory dzieki

Załączam zdjęcia, żebyście wiedzieli z czym macie do czynienia xD

http://imgur.com/RAHFUcn
http://imgur.com/ztpWHN2

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 92 Napisanych postów 292 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 13190