SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ogóle odżywianie przy treningach ?

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1361

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez domer z działu Odżywianie.
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 10 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 70
Witajcie !
Jestem początkujący na siłowni ( uczęszczam na nią około 3 tygodni ) zdążyłem przez ten czas przeczytać trosze artykułów i wiem , że bez diety daleko nie zajadę . Ogólnie mam trochę mięśni ale niestety pod lekką warstwą tłuszczu ( trochę ważę lecz tłuszcz jest rozmieszczony równomiernie po całym ciele i aż tak tego nie widać ) dlatego prócz treningów siłowych zamierzam także jezdzić na rowerze (z bieganiem miałbym problem z kondycją ) aby bardziej były widoczne mięśnie . I chciałbym przeczytać od was kilka rad dotyczących jak się odżywiać aby wspomóc odchudzanie ale także budowę tkanki mięśniowej . Mam też taki problem , że jem mało ( gdzieś wyliczyłem , że powinienem zjadać 2900 kcal aby utrzymać wagę zaś ja zjadam koło 1500-1700 kcal dziennie jeżeli nie jestm słodyczy ) ( Teraz jak chodzę na siłownie to strasznie mi się to odbija gdyż z rana mam bardzo mało siły a po wypiciu większej ilości kawy mam częste skurcze łydek ) I czy to , że jem mało może byś problemem , że nie chudnę ?

W skrócie :
1) Macie jakieś porady dotyczące żywienia aby połączyć zrzucenia tkanki tłuszczowej i nabrania tkanki mięśniowej ?
2) Czy jedzenie mniej niż powinienem blokuje mi utratę wagi tłuszczowej ?


Ostatnio ograniczam cukier itd. kawe/herbate zamiast słodzić 3 łyżeczki słodzę 2 łyżeczki , staram się nie pić napoi słodzonych a jak mnie złapię ochota kupuję cole - zero ( 0.2 kacl w 100 ml )




Płeć : M
Wiek : 16 lat
Waga: 76.2 kg ( ważyłem się z rana na czczo w samych spodenkach )
Wzrost : 178-179 cm
Doświadczenie : na siłownię uczęszczam 3 tygodnie ale coś tam wiem