SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Coś na zwiększenie ENERGII POMOCY

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1667

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 37
Witam, mam dość poważny problem, mianowicie z uwagi na kryzys gosp. panujący w Polsce dostałam marną pracę przy zbiorze pieczarek- - jest to praca na AKORD. Zupełnie się do tego nie nadaję z wykształcenia jestem administratorką no ale coś robić trzeba. Z natury jestem osobą dość powolną ale bardzo dokładną i precyzyjną. Ważę 47 kg / 165 cm wzrostu ale wyniki badań mam wręcz książkowe. Odżywiam się prawidłowo - nie piję kawy nie lubię, dobrze sypiam, czasem chodzę na basen. Więc prowadzę zdrowy tryb życia.

Ale do rzecz jak mam być bardziej energiczna, jestem najpowolniejsza w pracy a wychodzę z siebie po prostu nie mam tego czegoś, jestem jak jakiś flegmatyk nie potrafię się przełamać żeby robić to szybciej. Cały czas motywuję się w duchu do szybszej pracy ale nic z tego nie wychodzi. Chcę się przełamać

Od razu wykluczam jakąś super diety - super produkty które mi pomogą typu więcej mięsa warzyw owoców to za mało potrzebuję jakiś specyfik, który szybko przyniesie efekt

Myślałam o jakiś lekach, sterydach, odżywkach, napojach energetycznych, no narkotyki to ostateczność

Co mam zrobić??? co brać??? żeby zapierd..jak bolid w robocie POMOCY



Zmieniony przez - Kazia88 w dniu 2013-02-20 21:16:55

Zmieniony przez - Kazia88 w dniu 2013-02-20 21:21:50
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 3085 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 19258