SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

CKD do oceny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1188

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 125 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2021
Zdecydowalem sie na redukcje, bo mam kilka kg fatu, szczegolnie z okolic brzucha, do zrzucenia. Po kilku miesiacach masowania na diecie wysokoweglowej zauwazylem, ze moj organizm po prostu zle reaguje na taka klasyczna diete. Pomimo odpowiedniego odzywiania sie i treningu, masa idzie wolno natomiast zalewa mnie szybko, taka juz chyba genetyka bo odkad pamietam tak zawsze bylo :/ Dlatego jako redukcje planuje CKD, ktore juz kiedys robilem i bardzo sobie chwale ten rodzaj diety, bo zarowno fizycznie jak i psychicznie czulem sie na niej swietnie, a i nie mialem po niej tzw efektu jojo. Na jesien chcialbym sprobowac masowac sie na low carbie, byc moze bedzie to rozwiazaniem moich problemow, a poki co chce sie wyciac na wior Masy nie mam moze duzo (chociaz pomimo wzrostu i tendecji lapania tluszczu kosci mam jak u ektomorfika :-%), jednak wychodze z zalozenia ze lepiej wazyc mniej i byc naprawde suchym niz wiecej i oblanym.
W ukladaniu CKD bazowalem na temacie quazara (CKD fakty nie mity).

Ustalone zapotrzebowanie kaloryczne - 2560kcal
Ustalony deficyt kaloryczny - 400kcal

W dni CKD 2.1g/1kg masy ciala bialka, 2g/1kg tluszczu, do 30g wegli i ~2150kcal. W dni ladowan 2.1g/1kg bialka, 7g/1kg wegli, do 30 tluszczu.

Suplementacja:
bialko (pro longatum), bcaa, witaminy, kreatyna (w dni ladowan)


***Dieta dzień CKD***
Posilek 1:
jajka (220g) smazone na smalcu (10g) z odrobina cebuli (5g) i boczkiem (25g) - b: 27, t: 42, w: 2, kcal: 487

Posilek 2:
ser brie pelnotlusty (100g) i nasiona slonecznika (30g) - b: 27, t: 41, w: 6, kcal :497

Posilek 3:
panga (120g) smazona na oliwie (10g) i kalafior (250g) - b: 28, t: 16, w: 4, kcal: 243

Posilek 4:
piers z kury (120g) smazona na oliwie (10g) i kalafior (250g) - b: 30, t: 12, w: 4, kcal: 242

Posilek 5:
orzechy wloskie (40g) i twarog chudy (50g) z czosnkiem (20g) - b: 17, t: 26, w: 8, kcal: 337

Posilek 6:
makrela (150g) z cebula (10g) - b: 28, t: 18, w: 0, kcal: 274

Posilek 7:
pro longatum (20g) - b: 16, t: 1, w: 0, kcal: 73

Razem - b: 172, t: 156, w: 24, kcal: 2153


***Dieta dzień ładowania***
(na czczo kreatyna)
Posilek 1:
banan (250g) i twarog chudy (100g) z glukoza (30g) - b: 22, t: 1, w: 88, kcal: 463

Posilek 2:
platki owsiane (50g) z rodzynkami (30g) i mlekiem (200g) oraz twarog chudy (50g) z miodem (20g) - b: 24, t: 5, w: 78, kcal: 458

Posilek 3:
ryz parboiled (100g) z piersia z kury (100g) - b: 29, t: 2, w: 79, kcal: 454

Posilek 4:
ryz parboiled (100g) z piersia z kury (100g) - b: 29, t: 2, w: 79, kcal: 454

Posilek 5:
ziemniaki (200g) i kasza gryczana (80g) - b: 13, t: 3, w: 77, kcal: 389

Posilek 6:
ziemniaki (100g) i kasza gryczana (100g) z piersia kury (50g) - b: 25, t: 4, w: 77, kcal: 446

Posilek 7:
makaron (100g) z warzywami (200g) - b: 12, t: 2, w: 81, kcal: 396

Posilek 8:
pro longatum (20g) - b: 16, t: 1, w: 0, kcal: 73
kreatyna

Razem - b: 170, t: 20, w: 559, kcal: 3132


Ladowac zaczynam po piatkowym treningu (rozpiska u gory jest na sobote) 2ma szejkami o nastepujacym skladzie:

pro longatum - 40g
banan - 150g
kiwi - 100g
glukoza - 20g
kreatyna - 10g


Zaczne od 14 dniowego wprowadzenia na 0 bilansie kalorycznym, potem 1sze ladowanie i zaczynam bilans ujemny z cotygodniowym ladowaniem (rozpiski jak wyzej)


Treningi:
Jak w poscie quazara:
http://www.sfd.pl/CKD_-_fakty_nie_mity_by_qaz-t161108.html
Jedyna roznica, aeroby skroce do 45 min (mam zamiar biegac).


Wszelkie rady i pomoc mile widziane!

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 19

Waga: 80

Wzrost: 184

Obwód klatki: 108

Obwód ramienia: 38

Obwód talii: 88

Obwód uda: 56

Obwód łydki: 39

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: 5-8kg do odstrzalu...

Aktywność w ciągu dnia: szkola

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: silownia 3-4x w tygodniu, aeroby 3x w tygodniu, oprocz tego codzienne spacery dlugodystansowe :p

Odżywianie: na masie wegle, na redukcjach ckd, wegle ciezko znosze

Cel: szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe: brak

Stan zdrowia: zdrowy

Preferowane formy aktywności fizycznej: silownia + aeroby

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: clenbutical na poprzedniej redukcji, bialko

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: mysle, ze nie jest to konieczne

Stosowane wcześniej diety: CKD

Empty your mind, be formless, shapeless — like water. (c) Bruce Lee

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 255 Napisanych postów 13305 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 45246
***Dieta dzień CKD***
Posilek 1:
jajka (220g) smazone na smalcu (10g) z odrobina cebuli (5g) i boczkiem (25g) - b: 27, t: 42, w: 2, kcal: 487 /// OK

Posilek 2:
ser brie pelnotlusty (100g) i nasiona slonecznika (30g) - b: 27, t: 41, w: 6, kcal :497 /// OK

Posilek 3:
panga (120g) smazona na oliwie (10g) i kalafior (250g) - b: 28, t: 16, w: 4, kcal: 243 /// OK

Posilek 4:
piers z kury (120g) smazona na oliwie (10g) i kalafior (250g) - b: 30, t: 12, w: 4, kcal: 242 /// 20 GRAM OLIWY

Posilek 5:
orzechy wloskie (40g) i twarog chudy (50g) z czosnkiem (20g) - b: 17, t: 26, w: 8, kcal: 337 // OK

Posilek 6:
makrela (150g) z cebula (10g) - b: 28, t: 18, w: 0, kcal: 274// OK

Posilek 7:
pro longatum (20g) - b: 16, t: 1, w: 0, kcal: 73 /// OK

Razem - b: 172, t: 156, w: 24, kcal: 2153


***Dieta dzień ładowania***
(na czczo kreatyna)
Posilek 1:
banan (250g) i twarog chudy (100g) z glukoza (30g) - b: 22, t: 1, w: 88, kcal: 463 /// OK

Posilek 2: /// PŁATKI ZOSTAW NA WIECZÓR, POCZĄTKOWO COŚ O WYŻSZYM ig CHYBA ŻE SĄ TO PŁATKI BŁYSKAWICZNE TO OKEJ.
platki owsiane (50g) z rodzynkami (30g) i mlekiem (200g) oraz twarog chudy (50g) z miodem (20g) - b: 24, t: 5, w: 78, kcal: 458

Posilek 3:
ryz parboiled (100g) z piersia z kury (100g) - b: 29, t: 2, w: 79, kcal: 454 /// OK

Posilek 4:
ryz parboiled (100g) z piersia z kury (100g) - b: 29, t: 2, w: 79, kcal: 454 /// OK

Posilek 5:
ziemniaki (200g) i kasza gryczana (80g) - b: 13, t: 3, w: 77, kcal: 389 /// OK

Posilek 6:
ziemniaki (100g) i kasza gryczana (100g) z piersia kury (50g) - b: 25, t: 4, w: 77, kcal: 446 /// OK

Posilek 7:
makaron (100g) z warzywami (200g) - b: 12, t: 2, w: 81, kcal: 396 /// DAJ JAKIEŚ PEŁNOWARTOŚCIOWE BIAŁKO MIĘSO/RYBY/SER BIAŁY/JAJKA/SEREK WIEJSKI.

Posilek 8: /// NIE DAWAJ NA NOC KRETKI, JAK JUŻ TO OD RANA DO CO DRUGIEGO POSIŁKU.
pro longatum (20g) - b: 16, t: 1, w: 0, kcal: 73 // OK
kreatyna

Razem - b: 170, t: 20, w: 559, kcal: 3132 /// MOŻE BYĆ CIUT Z MAŁO.


Ladowac zaczynam po piatkowym treningu (rozpiska u gory jest na sobote) 2ma szejkami o nastepujacym skladzie: // OK

pro longatum - 40G
banan - 150g
kiwi - 100g
glukoza - 20g
kreatyna - 10g

Ja swoje poglądy mam, ale teraz czasy takie, że na wszelki wypadek się z nimi nie zgadzam.

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 125 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2021
Rothen a co bys powiedzial zeby zamiast CKD dac lowcarb? Tzn 14 dni wprowadzenia na CKD z bilansem 0 a potem wejscie na lowcarb z deficytem -300kcal. Zalezy mi na w miare szybkiej redukcji, ale jednoczesnie bez strat miesa, a nawet z jego malym przyrostem (wiem ze da sie to zrobic, choc oczywiscie wszystko zalezy od organizmu...). Suplementacja jak podana wyzej. Z kreatyny mam mala puche CP + 400g Clouta Trening jak tutaj:
http://www.sfd.pl/FBW_-_cel_redukcja,_do_oceny-t387688.html

W lowcarbie ograniczenie wegli do 120g w dni treningu silowego (20g pochodzi z glukozy ktora chce dac po treningu z WPC), 100g w dni bez silowni (tutaj wegle z samego ryzu posilkow przed/po treningowych). Bialko 2,3g/1kg ciala, nie wliczajac w to bialek pochodzenia roslinnego. Do tego reszta kalorii z tluszczy, po 30% jedno i wielo nienasyconych, 40% nasyconych.

Zmieniony przez - kyokyo w dniu 2008-03-02 17:26:28

Empty your mind, be formless, shapeless — like water. (c) Bruce Lee

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Szybkie zrzucenie wagi!

Następny temat

pierś z kurczaka na noc?