SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

CKD do oceny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1179

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 125 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2021
Zdecydowalem sie na redukcje, bo mam kilka kg fatu, szczegolnie z okolic brzucha, do zrzucenia. Po kilku miesiacach masowania na diecie wysokoweglowej zauwazylem, ze moj organizm po prostu zle reaguje na taka klasyczna diete. Pomimo odpowiedniego odzywiania sie i treningu, masa idzie wolno natomiast zalewa mnie szybko, taka juz chyba genetyka bo odkad pamietam tak zawsze bylo :/ Dlatego jako redukcje planuje CKD, ktore juz kiedys robilem i bardzo sobie chwale ten rodzaj diety, bo zarowno fizycznie jak i psychicznie czulem sie na niej swietnie, a i nie mialem po niej tzw efektu jojo. Na jesien chcialbym sprobowac masowac sie na low carbie, byc moze bedzie to rozwiazaniem moich problemow, a poki co chce sie wyciac na wior Masy nie mam moze duzo (chociaz pomimo wzrostu i tendecji lapania tluszczu kosci mam jak u ektomorfika :-%), jednak wychodze z zalozenia ze lepiej wazyc mniej i byc naprawde suchym niz wiecej i oblanym.
W ukladaniu CKD bazowalem na temacie quazara (CKD fakty nie mity).

Ustalone zapotrzebowanie kaloryczne - 2560kcal
Ustalony deficyt kaloryczny - 400kcal

W dni CKD 2.1g/1kg masy ciala bialka, 2g/1kg tluszczu, do 30g wegli i ~2150kcal. W dni ladowan 2.1g/1kg bialka, 7g/1kg wegli, do 30 tluszczu.

Suplementacja:
bialko (pro longatum), bcaa, witaminy, kreatyna (w dni ladowan)


***Dieta dzień CKD***
Posilek 1:
jajka (220g) smazone na smalcu (10g) z odrobina cebuli (5g) i boczkiem (25g) - b: 27, t: 42, w: 2, kcal: 487

Posilek 2:
ser brie pelnotlusty (100g) i nasiona slonecznika (30g) - b: 27, t: 41, w: 6, kcal :497

Posilek 3:
panga (120g) smazona na oliwie (10g) i kalafior (250g) - b: 28, t: 16, w: 4, kcal: 243

Posilek 4:
piers z kury (120g) smazona na oliwie (10g) i kalafior (250g) - b: 30, t: 12, w: 4, kcal: 242

Posilek 5:
orzechy wloskie (40g) i twarog chudy (50g) z czosnkiem (20g) - b: 17, t: 26, w: 8, kcal: 337

Posilek 6:
makrela (150g) z cebula (10g) - b: 28, t: 18, w: 0, kcal: 274

Posilek 7:
pro longatum (20g) - b: 16, t: 1, w: 0, kcal: 73

Razem - b: 172, t: 156, w: 24, kcal: 2153


***Dieta dzień ładowania***
(na czczo kreatyna)
Posilek 1:
banan (250g) i twarog chudy (100g) z glukoza (30g) - b: 22, t: 1, w: 88, kcal: 463

Posilek 2:
platki owsiane (50g) z rodzynkami (30g) i mlekiem (200g) oraz twarog chudy (50g) z miodem (20g) - b: 24, t: 5, w: 78, kcal: 458

Posilek 3:
ryz parboiled (100g) z piersia z kury (100g) - b: 29, t: 2, w: 79, kcal: 454

Posilek 4:
ryz parboiled (100g) z piersia z kury (100g) - b: 29, t: 2, w: 79, kcal: 454

Posilek 5:
ziemniaki (200g) i kasza gryczana (80g) - b: 13, t: 3, w: 77, kcal: 389

Posilek 6:
ziemniaki (100g) i kasza gryczana (100g) z piersia kury (50g) - b: 25, t: 4, w: 77, kcal: 446

Posilek 7:
makaron (100g) z warzywami (200g) - b: 12, t: 2, w: 81, kcal: 396

Posilek 8:
pro longatum (20g) - b: 16, t: 1, w: 0, kcal: 73
kreatyna

Razem - b: 170, t: 20, w: 559, kcal: 3132


Ladowac zaczynam po piatkowym treningu (rozpiska u gory jest na sobote) 2ma szejkami o nastepujacym skladzie:

pro longatum - 40g
banan - 150g
kiwi - 100g
glukoza - 20g
kreatyna - 10g


Zaczne od 14 dniowego wprowadzenia na 0 bilansie kalorycznym, potem 1sze ladowanie i zaczynam bilans ujemny z cotygodniowym ladowaniem (rozpiski jak wyzej)


Treningi:
Jak w poscie quazara:
http://www.sfd.pl/CKD_-_fakty_nie_mity_by_qaz-t161108.html
Jedyna roznica, aeroby skroce do 45 min (mam zamiar biegac).


Wszelkie rady i pomoc mile widziane!

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 19

Waga: 80

Wzrost: 184

Obwód klatki: 108

Obwód ramienia: 38

Obwód talii: 88

Obwód uda: 56

Obwód łydki: 39

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: 5-8kg do odstrzalu...

Aktywność w ciągu dnia: szkola

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: silownia 3-4x w tygodniu, aeroby 3x w tygodniu, oprocz tego codzienne spacery dlugodystansowe :p

Odżywianie: na masie wegle, na redukcjach ckd, wegle ciezko znosze

Cel: szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe: brak

Stan zdrowia: zdrowy

Preferowane formy aktywności fizycznej: silownia + aeroby

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: clenbutical na poprzedniej redukcji, bialko

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: mysle, ze nie jest to konieczne

Stosowane wcześniej diety: CKD

Empty your mind, be formless, shapeless — like water. (c) Bruce Lee

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 254 Napisanych postów 13305 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 45246
***Dieta dzień CKD***
Posilek 1:
jajka (220g) smazone na smalcu (10g) z odrobina cebuli (5g) i boczkiem (25g) - b: 27, t: 42, w: 2, kcal: 487 /// OK

Posilek 2:
ser brie pelnotlusty (100g) i nasiona slonecznika (30g) - b: 27, t: 41, w: 6, kcal :497 /// OK

Posilek 3:
panga (120g) smazona na oliwie (10g) i kalafior (250g) - b: 28, t: 16, w: 4, kcal: 243 /// OK

Posilek 4:
piers z kury (120g) smazona na oliwie (10g) i kalafior (250g) - b: 30, t: 12, w: 4, kcal: 242 /// 20 GRAM OLIWY

Posilek 5:
orzechy wloskie (40g) i twarog chudy (50g) z czosnkiem (20g) - b: 17, t: 26, w: 8, kcal: 337 // OK

Posilek 6:
makrela (150g) z cebula (10g) - b: 28, t: 18, w: 0, kcal: 274// OK

Posilek 7:
pro longatum (20g) - b: 16, t: 1, w: 0, kcal: 73 /// OK

Razem - b: 172, t: 156, w: 24, kcal: 2153


***Dieta dzień ładowania***
(na czczo kreatyna)
Posilek 1:
banan (250g) i twarog chudy (100g) z glukoza (30g) - b: 22, t: 1, w: 88, kcal: 463 /// OK

Posilek 2: /// PŁATKI ZOSTAW NA WIECZÓR, POCZĄTKOWO COŚ O WYŻSZYM ig CHYBA ŻE SĄ TO PŁATKI BŁYSKAWICZNE TO OKEJ.
platki owsiane (50g) z rodzynkami (30g) i mlekiem (200g) oraz twarog chudy (50g) z miodem (20g) - b: 24, t: 5, w: 78, kcal: 458

Posilek 3:
ryz parboiled (100g) z piersia z kury (100g) - b: 29, t: 2, w: 79, kcal: 454 /// OK

Posilek 4:
ryz parboiled (100g) z piersia z kury (100g) - b: 29, t: 2, w: 79, kcal: 454 /// OK

Posilek 5:
ziemniaki (200g) i kasza gryczana (80g) - b: 13, t: 3, w: 77, kcal: 389 /// OK

Posilek 6:
ziemniaki (100g) i kasza gryczana (100g) z piersia kury (50g) - b: 25, t: 4, w: 77, kcal: 446 /// OK

Posilek 7:
makaron (100g) z warzywami (200g) - b: 12, t: 2, w: 81, kcal: 396 /// DAJ JAKIEŚ PEŁNOWARTOŚCIOWE BIAŁKO MIĘSO/RYBY/SER BIAŁY/JAJKA/SEREK WIEJSKI.

Posilek 8: /// NIE DAWAJ NA NOC KRETKI, JAK JUŻ TO OD RANA DO CO DRUGIEGO POSIŁKU.
pro longatum (20g) - b: 16, t: 1, w: 0, kcal: 73 // OK
kreatyna

Razem - b: 170, t: 20, w: 559, kcal: 3132 /// MOŻE BYĆ CIUT Z MAŁO.


Ladowac zaczynam po piatkowym treningu (rozpiska u gory jest na sobote) 2ma szejkami o nastepujacym skladzie: // OK

pro longatum - 40G
banan - 150g
kiwi - 100g
glukoza - 20g
kreatyna - 10g

Ja swoje poglądy mam, ale teraz czasy takie, że na wszelki wypadek się z nimi nie zgadzam.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 125 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2021
Rothen a co bys powiedzial zeby zamiast CKD dac lowcarb? Tzn 14 dni wprowadzenia na CKD z bilansem 0 a potem wejscie na lowcarb z deficytem -300kcal. Zalezy mi na w miare szybkiej redukcji, ale jednoczesnie bez strat miesa, a nawet z jego malym przyrostem (wiem ze da sie to zrobic, choc oczywiscie wszystko zalezy od organizmu...). Suplementacja jak podana wyzej. Z kreatyny mam mala puche CP + 400g Clouta Trening jak tutaj:
http://www.sfd.pl/FBW_-_cel_redukcja,_do_oceny-t387688.html

W lowcarbie ograniczenie wegli do 120g w dni treningu silowego (20g pochodzi z glukozy ktora chce dac po treningu z WPC), 100g w dni bez silowni (tutaj wegle z samego ryzu posilkow przed/po treningowych). Bialko 2,3g/1kg ciala, nie wliczajac w to bialek pochodzenia roslinnego. Do tego reszta kalorii z tluszczy, po 30% jedno i wielo nienasyconych, 40% nasyconych.

Zmieniony przez - kyokyo w dniu 2008-03-02 17:26:28

Empty your mind, be formless, shapeless — like water. (c) Bruce Lee

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Szybkie zrzucenie wagi!

Następny temat

pierś z kurczaka na noc?

Martwy ciąg klasyczny czy hex-bar? Który lepszy? Martwy ciąg klasyczny czy hex-bar? Który lepszy? Zimne napoje zwiększają wytrzymałość Zimne napoje zwiększają wytrzymałość Acai ALLNUTRITION - zdrowie i smukła sylwetka Acai ALLNUTRITION - zdrowie i smukła sylwetka Big Ramy jest taki wielki, że nawet nie może usiąść! Big Ramy jest taki wielki, że nawet nie może usiąść! Najpiękniejsze Juniorki Bikini Fitness 2018 Najpiękniejsze Juniorki Bikini Fitness 2018 Białko serwatkowe plus trening w spalaniu tłuszczu: co najlepsze?! Białko serwatkowe plus trening w spalaniu tłuszczu: co najlepsze?! Już za kilka dni IFBB Diamond Cup Warsaw Ptak Expo Już za kilka dni IFBB Diamond Cup Warsaw Ptak Expo Martwy ciąg i hip thrust wzajemnie się uzupełniają Martwy ciąg i hip thrust wzajemnie się uzupełniają