Temat został odczytany 280 razy

4 posiłki dziennie plus + przekąski

zgłoś naruszenie
  • Darhes
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 55
  • Na forum: 6 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 220
Witam

Posiadam dietę aczkolwiek planuje to zmienić, stąd wpis.

Moje pytanie dotyczy 4 posiłków składające się na masę ciała.
Najpierw przedstawię mój "dzień", najlepiej będzie zobrazować na nocnej zmianie.

PRACA PRZY LINCE NIE DAJE MOŻLIWOŚCI ODEJŚCIA OD STANOWISKA PRACY

7:30 sen
14:30 pobudka
15:00 1 posiłek przed treningowy
16:00 trening
17:00 koniec treningu plus szejk ww+b
18:15 2 posiłek
20:20 wyjazd do pracy
22:00 start pracy
22:30 koktajl w/w b (na stanowisku pije) posiłek 3
2:00 przerwa(20 min) posiłek 4
3:50 przerwa (10 min)
6:00 koniec pracy
7:30 sen

od 2:00 nic już nie jem
Nie wiem czy dodać jakieś przekąski później bo siłą rzeczy czuję głód jeszcze delikatny o późniejszej porze, bo na posiłek nie mam czasu.

Nie wiem czy tak skomponowany plan posiłkowy będzie spoko ? :)
kcal, rozkład b i ww jest ok




1489657142000
  • Krzysztof Piekarz Expert SFD
  • Pochwały:
  • Postów 686
  • Wiek: 32
  • Na forum: 12
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 3120O
  • Status: Ekspert
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

Indywidualne plany dietetyczne i treningowe

  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
zgłoś naruszenie
  • domer ODŻYWIANIE
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 45916
  • Wiek: 32 lat
  • Na forum: 13 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 308971
  • Status: Ekspert
  • Trenuje: 10
Dlaczego przez cały dzień pracy (dla Ciebie noc to dzień) nic nie jesz skoro masz możliwość zjeść? 10min to wystarczający czas, aby spożyć posiłek. Ciężko odnieść się do diety. Ważny będzie jej ogół. Dlatego najlepiej wypełnij ankietę działu i wklej rozpiskę diety według zaleceń:

http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html 
Moderator działu Odżywianie


1489658033000
zgłoś naruszenie
  • KrisuKrisu
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 18
  • Wiek: 21 lat
  • Na forum: 79 dni
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 239
  • Trenuje: Moje pierwsze treningi siłowe miały miejsce w wieku 15 lat a pierwsza dieta w wieku 12 lat. Jakbym m
Cześć. Powiem Ci jak ja to widzę. Wiele lat starałem się trafić w makroskładniki które na mnie działają "lepiej" czytaj ile gram białka i czy lepsza większa ilość tłuszczy czy węgli. Tak samo majsterkowałem z podziałem posiłków, stosowałem IF, jadałem węgle w drugiej części dnia i na odwrót, próbowałem każdy posiłek równomiernie rozłożyć. Testowałem 3 posiłki 6 a nawet 1 i po latach wyciągnąłem prosty wniosek , że najważniejsze w kształtowaniu sylwetki jest trzymanie kalorii i nie musisz wcale patrzeć na jedną dobę a np na tydzień. Godziny, ilość i jakość jedzenia oczywiście ma znaczenie ale tutaj bardziej chodzi o układ hormonalny czy inne zdrowotne czynniki mniej więcej mam na myśli odpowiednia ilość błonnika, odpowiednia proprocja kwasów tłuszczowych czy witamin i minerałów. Dla jasności nie mam na celu namawiania do j**... wszystki wyrzeczeń wyliczyć kalorie i zacząć jeść 2 posiłki w postaci pizzy i coli, sam stosuje jak najbardziej pełnonowartościowe posiłki ponieważ mam genetyke jaką mam i moje zapotrzebowanie nie jest zbyt wielkie tym bardziej z aktualnem stylem życia więc raczej nie jest mi na rękę połowe zapotrzebowania pokryć ptasim mleczkiem które zjem w 5 minut i po kolejnych 5minutach będę głodny. W Twoim przypadku np ostatni posiłek ładujesz białko a czemu nie zjesz solidnego twarogu ? jeśli nie masz alergi czy tam nietolerancji ten nabiał Cię nie zabije a na pewno będziesz czuł się bardziej syty niż po dawce białka pewnie średniej jakości. Po prostu morał jest taki, że przyłóż się do jak najdokładniejszego obliczenia bilansu kalorycznego biorąc pod uwagę więcej aspetków niż sam wzrost wagę wiek i uogólnione mnożniki aktywności a ile posiłków jakich i co ile będziesz jadł dopasuj tak byś czuł komfort. Najważniejsze to dostosować dietę do siebie a nie siebie do diety chyba, że masz w planach zostać kulturystą i bijesz insulinę i inne tego typu soczki bogów :) Takie jest moje zdanie co z tym zrobisz to już Twój interes ja Ci życzę wszystkiego dobrego :)
1489666570000
zgłoś naruszenie
  • blue_hope
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 11575
  • Wiek: 29 lat
  • Na forum: 1 rok
  • Płeć: Kobieta
  • LPA: 65057
  • Status: Ekspert
Czy sam twaróg jest "solidny" ? Nie powiedziałabym, solidny to jest posiłek zbilansowany, pełnowartościowy. Sam twaróg, to nadal byłoby mało.
W kuchni hamuje Cię Twoja własna wyobraźnia...
[http://www.sfd.pl/[BLOG]_Agnieszka_w_kuchni__czyli_coś_z_niczego_;_-t1096225.html]
1489667668000
zgłoś naruszenie
  • KrisuKrisu
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 18
  • Wiek: 21 lat
  • Na forum: 79 dni
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 239
  • Trenuje: Moje pierwsze treningi siłowe miały miejsce w wieku 15 lat a pierwsza dieta w wieku 12 lat. Jakbym m
Solidny twaróg czyli twaróg z czymś jakimiś tłuszczami i węglami czy nawet sam twaróg z tłuszczami. Użyłem twarogu ponieważ moim zdaniem jest bardziej sycący taki twaróg z owsianką i odrobiną orzechów czy nie wiem łyżką masła migdałowego niż białko z mlekiem łyżką masła i owsianką. Głownie chodzi mi o założenie, żeby dobierać tak produkty by odnosić pełen komfort a skoro kolega ma problem z uczuciem głodu być może właśnie powinien postawić na produkty bardziej sycące a to, że dobrze byłoby gdyby był bogaty we wszystkie makrosy to swoją drogą zresztą to samo w przypadku kalorii bo jeśli zjada ich za mało za dnia to i to może być powodem.
1489673516000
zgłoś naruszenie
  • Darhes
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 55
  • Na forum: 6 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 220
Po prostu chciałem się dowiedzieć o rozkład o rozkład posiłków i po prostu potwierdziłem swoje przypuszczenia. Liczą się tylko kalorie.
Od razu odpowiadam na "sajkokulturystyczny" atak. Rozumiem zasade jedzenia co 3 godziny do 4 aczkolwiek z moim trybem życia nie jestem w stanie. Po prostu posłucham domera i rozłożę dodatkowo mój posiłek i wcisnę do przerwy 10 minutowej.
Dziękuję za odpowiedzi ! :)
1490039666000