logo
zamknij zamknij

4 posiłki dziennie plus + przekąski

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 345

0 5 0
napisał(a)
Darhes
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 103 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1656
Witam

Posiadam dietę aczkolwiek planuje to zmienić, stąd wpis.

Moje pytanie dotyczy 4 posiłków składające się na masę ciała.
Najpierw przedstawię mój "dzień", najlepiej będzie zobrazować na nocnej zmianie.

PRACA PRZY LINCE NIE DAJE MOŻLIWOŚCI ODEJŚCIA OD STANOWISKA PRACY

7:30 sen
14:30 pobudka
15:00 1 posiłek przed treningowy
16:00 trening
17:00 koniec treningu plus szejk ww+b
18:15 2 posiłek
20:20 wyjazd do pracy
22:00 start pracy
22:30 koktajl w/w b (na stanowisku pije) posiłek 3
2:00 przerwa(20 min) posiłek 4
3:50 przerwa (10 min)
6:00 koniec pracy
7:30 sen

od 2:00 nic już nie jem
Nie wiem czy dodać jakieś przekąski później bo siłą rzeczy czuję głód jeszcze delikatny o późniejszej porze, bo na posiłek nie mam czasu.

Nie wiem czy tak skomponowany plan posiłkowy będzie spoko ? :)
kcal, rozkład b i ww jest ok
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 1689 Napisanych postów 48282 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 380398
Dlaczego przez cały dzień pracy (dla Ciebie noc to dzień) nic nie jesz skoro masz możliwość zjeść? 10min to wystarczający czas, aby spożyć posiłek. Ciężko odnieść się do diety. Ważny będzie jej ogół. Dlatego najlepiej wypełnij ankietę działu i wklej rozpiskę diety według zaleceń:

http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html 

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
KrisuKrisu
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 18 Na forum 204 dni Przeczytanych tematów 262
Cześć. Powiem Ci jak ja to widzę. Wiele lat starałem się trafić w makroskładniki które na mnie działają "lepiej" czytaj ile gram białka i czy lepsza większa ilość tłuszczy czy węgli. Tak samo majsterkowałem z podziałem posiłków, stosowałem IF, jadałem węgle w drugiej części dnia i na odwrót, próbowałem każdy posiłek równomiernie rozłożyć. Testowałem 3 posiłki 6 a nawet 1 i po latach wyciągnąłem prosty wniosek , że najważniejsze w kształtowaniu sylwetki jest trzymanie kalorii i nie musisz wcale patrzeć na jedną dobę a np na tydzień. Godziny, ilość i jakość jedzenia oczywiście ma znaczenie ale tutaj bardziej chodzi o układ hormonalny czy inne zdrowotne czynniki mniej więcej mam na myśli odpowiednia ilość błonnika, odpowiednia proprocja kwasów tłuszczowych czy witamin i minerałów. Dla jasności nie mam na celu namawiania do j**... wszystki wyrzeczeń wyliczyć kalorie i zacząć jeść 2 posiłki w postaci pizzy i coli, sam stosuje jak najbardziej pełnonowartościowe posiłki ponieważ mam genetyke jaką mam i moje zapotrzebowanie nie jest zbyt wielkie tym bardziej z aktualnem stylem życia więc raczej nie jest mi na rękę połowe zapotrzebowania pokryć ptasim mleczkiem które zjem w 5 minut i po kolejnych 5minutach będę głodny. W Twoim przypadku np ostatni posiłek ładujesz białko a czemu nie zjesz solidnego twarogu ? jeśli nie masz alergi czy tam nietolerancji ten nabiał Cię nie zabije a na pewno będziesz czuł się bardziej syty niż po dawce białka pewnie średniej jakości. Po prostu morał jest taki, że przyłóż się do jak najdokładniejszego obliczenia bilansu kalorycznego biorąc pod uwagę więcej aspetków niż sam wzrost wagę wiek i uogólnione mnożniki aktywności a ile posiłków jakich i co ile będziesz jadł dopasuj tak byś czuł komfort. Najważniejsze to dostosować dietę do siebie a nie siebie do diety chyba, że masz w planach zostać kulturystą i bijesz insulinę i inne tego typu soczki bogów :) Takie jest moje zdanie co z tym zrobisz to już Twój interes ja Ci życzę wszystkiego dobrego :)
napisał(a)
blue_hope
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2193 Napisanych postów 12899 Wiek 29 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 89555
Czy sam twaróg jest "solidny" ? Nie powiedziałabym, solidny to jest posiłek zbilansowany, pełnowartościowy. Sam twaróg, to nadal byłoby mało.
napisał(a)
KrisuKrisu
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 18 Na forum 204 dni Przeczytanych tematów 262
Solidny twaróg czyli twaróg z czymś jakimiś tłuszczami i węglami czy nawet sam twaróg z tłuszczami. Użyłem twarogu ponieważ moim zdaniem jest bardziej sycący taki twaróg z owsianką i odrobiną orzechów czy nie wiem łyżką masła migdałowego niż białko z mlekiem łyżką masła i owsianką. Głownie chodzi mi o założenie, żeby dobierać tak produkty by odnosić pełen komfort a skoro kolega ma problem z uczuciem głodu być może właśnie powinien postawić na produkty bardziej sycące a to, że dobrze byłoby gdyby był bogaty we wszystkie makrosy to swoją drogą zresztą to samo w przypadku kalorii bo jeśli zjada ich za mało za dnia to i to może być powodem.
napisał(a)
Darhes
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 103 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1656
Po prostu chciałem się dowiedzieć o rozkład o rozkład posiłków i po prostu potwierdziłem swoje przypuszczenia. Liczą się tylko kalorie.
Od razu odpowiadam na "sajkokulturystyczny" atak. Rozumiem zasade jedzenia co 3 godziny do 4 aczkolwiek z moim trybem życia nie jestem w stanie. Po prostu posłucham domera i rozłożę dodatkowo mój posiłek i wcisnę do przerwy 10 minutowej.
Dziękuję za odpowiedzi ! :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta redukcyjna do oceny, 103kg

Następny temat

Redukcja tkanki tłuszczowej

Konto Krystyny na Instagramie zhakowane!

Pierwszy cykl kreatynowy - dlaczego warto trochę poczekać?

Trening na plaży

Bezglutenowe ciasto biszkoptowe z truskawkami

Patrycja Zahorska - jestem sobą

Lody proteinowe jogurtowo-owocowe

Napoje poprawiające osiągi

Czy warto stosować dietę oraz trening „kolegi” czy z Internetu?