Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

krakowie

• Paatik w planach mam wizytę w klubie najpóźniej we wtorek %-) Jak się uda to w poniedziałek pójdę ;-) nie ma czasu, do końca lipca mam karnet open i do końca lipca jest w Krakowie, później urlop, wyjazd i znowu zaczną się zawody ;-) Co do latania, to ja odruchowo w momencie zamachu podciągam kolana do góry, zamiast mieć lekko ugięte nogi i otwarte [...]

Odpowiedzi: 7217 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2021-07-10 21:09:05 Szacuny postu: 1 (cały temat: 0)
  • Kolarski Damian - Po Puchar Ultra 2022

Strength & Endurance

Szajba, zwycięzcy jadą po zwycięstwo. Trening robią na treningu. Nie ma zawodników mierzący wysoko, którzy jadą na zawody z myślą "pojedziemy zobaczymy". Poza tym albo żartujesz, albo rzeczywiście masz mylne zdanie o Damianie, bo choć sam go nie znam, o tyle z tego co o sobie pisze i innych to zwykle sobie umniejsza. To moje zdanie Szajba, [...]

Odpowiedzi: 4717 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2021-07-15 07:57:16 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Dziennik treningowy Bziu

Ladies SFD

Odpowiedzi: 4203 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2021-07-19 12:06:11 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Dziennik treningowy Bziu

Ladies SFD

ja najpierw byłam sama na santorini :-) potem w Atenach początkowo też sama potem w Atenach razem i wracaliśmy autem ze stopem w Salonikach, bułgarii i Krakowie I jak wrażenia? Widoki na zdjęciach piękne ale opowiedz coś więcej :-P ciekawi mnie Santorini, bo ostatnio sama zastanawiałam się czy się wybrać.

Odpowiedzi: 4203 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2021-07-21 23:08:06 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Wybór sztuki walki.

Sztuki Walki

Jeżeli chodzi o karate to współczesne jego wydanie jest jakie jest i pod samoobronę się nie nadaje - bardziej jako sport. W przypadku starego okinawskiego karate jest troszkę inaczej, a raczej "bardziej inaczej". Atakujący stosuje zazwyczaj chwyt i/lub uderzenie w głowę i przed tym trzeba się umieć obronić. W asortymencie technik musza być bloki, [...]

Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 3276 Data: 2021-07-23 13:07:51 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Wybór sztuki walki.

Sztuki Walki

... Kempo Karate pod tym linkiem Okinawan Kempo Karate w Krakowie opisany jest koncept szkoły i jego historia.... Już pierwsze zdanie mnie zniechęciło "Niewątpliwie Okinawan Kempo jest jedną z niewielu szkół karate mających swój ścisły związek z polami bitew dawnej Okinawy. - jakby k***a słyszał Ryśka *****a peany na cześ samego siebie, a potem [...]

Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 3276 Data: 2021-07-23 13:51:18 Szacuny postu: 2 (cały temat: 0)
  • Dwa dni były super, ciepło i słonecznie a dziś już chłodniej, mocno wieje i więcej chmur ale tragedii nie ma :-) W Krakowie jak zwykle atrakcje pogodowe, wczoraj ogromne ulewy i wieczorem większa część miasta zalana, na obrzeżach alarmy przeciwpowodziowe, rzeki powylewały. Także w porównaniu do tego co u nas to tu jest super :-D Zresztą ja lubię [...]

Odpowiedzi: 7217 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2021-08-06 09:55:18 Szacuny postu: 1 (cały temat: 0)
  • Artur Białek start Jesień 2022

Przygotowanie do zawodów

Odpowiedzi: 2613 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2021-08-06 12:33:22 Szacuny postu: 1 (cały temat: 0)
  • Artur Białek start Jesień 2022

Przygotowanie do zawodów

Ło Panie jak ten burger apetycznie wygląda :-)) Najlepszy jaki jadłem xD w sobotę jeszcze raz tam idziemy, tylko teraz zrobię rezerwscje bo czekaliśmy trochę... ale warto ! To jest sieciówka jakby co , wiem że Wawie jest też xD W Krakowie chyba brak z tego co kojarzę :-( Wiem że w Wawie jest xD

Odpowiedzi: 2613 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2021-08-06 21:27:30 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)

Odpowiedzi: 5819 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2021-08-12 09:11:15 Szacuny postu: 1 (cały temat: 0)
  • ja w zeszłym roku w dzień wyjazdu po paru dniach w Krakowie skoczyłem na szybko do Zakopanego i właśnie też padło na Rusinową, bo najfajniejsze widoki, przy minimalnym "wysiłku" :-) Ja wlazłem niedawno nisko bo na polane Rusinową ale dla mojej obecnej masy to i tak dobry wyczyn, po prostym to moge iść i isć, a jak większe podejście pod górkę [...]

Odpowiedzi: 5819 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2021-08-12 09:56:14 Szacuny postu: 1 (cały temat: 0)

Odpowiedzi: 5819 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2021-08-12 20:18:29 Szacuny postu: 1 (cały temat: 0)

Odpowiedzi: 5819 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2021-08-12 20:19:03 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Koleżanka już dwa sezonu temu bardzo chwaliła, ma model do biegów w terenie i startowała w nich m. in. w GP Biegów Górskich w Lasku w Krakowie. Ostatnio jak pytałam o buty to polecała, ale do mnie jakoś ta gruba podeszwa nie przemawia, szczególnie w teren. Może dlatego że nie jestem do takich butów przyzwyczajona, raczej do niskiego dropu i [...]

Odpowiedzi: 3796 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2021-08-27 08:36:05 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Obecnie ludzie którzy biorą się za MMA uważają, że szkoda czasu na to o czym mówisz. I w sumie ciężko się z nimi nie zgodzić. Gdybyśmy zamienili ten sport na inny, np. na tenisa. To jakie korzyści dało by nam granie wcześniej w ping-ponga, czy badmintona? Po prostu lepiej od razu grać w tenisa i nie tracić lat. A jak ktoś ma chęci to niech sobie w [...]

Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1924 Data: 2021-09-06 22:03:35 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • GINEKOMASTIA cz. 4

Zdrowie i Uroda
    PRO

Gdzie najlepiej zrobić Gino w Krakowie ? I jaki koszt tego tam jest nie powiem że troszeczkę zależy mi na niższej cenie

Odpowiedzi: 7980 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2021-09-14 21:38:54 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • teraz jak więcej czasu i spokoju to naucz się grać na gitarze, to te 89zł odrobisz na rynku w Krakowie :-P

Odpowiedzi: 5340 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2021-09-15 12:46:46 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Trening poczatek, Boks

Temat
    Sztuki Walki

Witam wszystkich, Otoz po latach treningu na silce chcialbym sprobowac cos nowego a wiec wybralem boks bo kiedys sie tym interesowalem i mysle ze to jest cos co mi sie spodoba i bede mogl zostac w tym na dluzej. Dodam ze nie czwiczylem boksu jeszcze wiec zaczal bym od podstaw. Akurat chce sobie sie zapisac na sekcje boksu w Krakowie i mialbym [...]

Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2065 Data: 2021-09-15 22:03:44 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Jemy/nie jemy ze spamem jedziemy

Post
    Odchudzanie i forma po męsku
    PRO

W górach pogoda jest dynamiczna ,pojechaliśmy raz w październiku miało padać cały czas w Krakowie lało w zakopcu 4 dni słońca w krótkim rękawku latałem

Odpowiedzi: 42946 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2021-09-16 06:06:04 Szacuny postu: 3 (cały temat: 0)
  • Trening poczatek, Boks

Sztuki Walki

2. Nie wiem, jak w Krakowie, może na stronie jest jakiś regulamin? Zwykle badania robi się do miesiąca od rozpoczęcia treningów

Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2065 Data: 2021-09-16 09:46:51 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)