SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

samolot

temat działu:

Polacy za granicą

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 3456

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 158 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2198
jak radzicie sobie z dieta i suplementacja podczas podrozy samolotem ???

wlasnie wrocilem z tygodniowego pobytu w Polsce i sie tak zastanawialem jak mialbym utrzymac odzywianie przez tyle godzin w samolocie ??? teraz przeciez nie pozwalaja zadnego jedzenia wnosic , ciekawy jestem jak to robia zawodnicy , chocby taki lot do Korei na mistrzostwa swiata , tyle godzin w samolocie ???

bigguy

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 269 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 27713
JA nie latam godzinami , najdluzszy lot to trwa 3 h , osobiscie to nigdy nic nie jadlem , bez przesady nic ci sie nie stanie jak nie zjesz jednego posilku , nie jestes jakims zaprogramowanym robotem ze wybija taka i taka godzina i koniecznie musisz cos zezrec , na samolot zarcie wnosic mozesz w podrecznym bagazu tylko butelko powyzej chyba 250 ml nie wolno,Kp sobie 2, 3 batony bialkowo weglowodanowe wode te 250 ml i nie bedziesz glodny , ale uwierz nic ci sie nie stanie jak nic nie zjesz ja z reguly nigdy nic nie jem w podrozy tak dla ostroznosci PZDR
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 2628 Wiek 37 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 28758
ja z reguly nigdy nic nie jem w podrozy tak dla ostroznosci PZDR

Bilet na pociąg: 20 funtów
bilet na samolot: 50 funtów
Dwie kawy i kilka kawałków ciasta na lotnisku: 15 funtów

Rozwolnienie podczas lądowania: bezcenne

Zmieniony przez - emceha w dniu 2007-11-13 15:39:29
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 269 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 27713
oby podczas ladowania
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 17173 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 110136
on bedzie lecial 9 godzin a to caly dzien,wiec opuscilby wiecej niz jeden posilek,ja rezerwujac bilet zamwiam sobie extra dwa posilki,plus sawsze jakis polak leci przestraszony to jego danie tez opier.doledo tego bialeczko mozesz wniesc w podrecznym,zagadasz do stuardesy to ci da butelke wody i sobie zmixujesz
plus batony proteinowe i da sie jakos zmeczyc ten lot.

Ostatnio aktywny
2008-09-25 19:03:17
richHAX.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 158 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2198
tak ale chodzi o to zeby utrzymac diete - wszelkie batony proteinowe to nie jest rozwiazanie , one sa wszystkie naladowane cukrem i weglami , - juz to widze jak piotrkowicz lacac do Korei na mistrzostwa swiata opycha sie w samolocie batonami - haha

posilki serwowane na pokladzie samolotu to najgorsze scierwo to przy tym mcdonald jest po prostu jak health food store - wiec to tez nie jest rozwiaznie - moze po prostu da sie przemycic jakos odzywki wysokobialkowe i chocby aminokwasy w bagazu podrecznym ja tak zrobilem jak lecialem w zeszlym roku do yellowstone mialem normalnie ze soba troche odzywki i suplementy w bagazu podrecznym i jakos poszlo - no ale to byl lot krajowy wiec moze przeszlo nie wiem jak by to bylo na lotach miedzynarodowych tak jak do polski gdzie cala podroz trwa wiele godzin i do tego ma sie przesiadki i przechodzi sie przez rozne lotniska - poza tym moze jest jakis sposob na przemycenie normalnego jedzenie jak piers kurczaka z ryzem itd????

bigguy

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 54 Wiek 45 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 508
Witam. Ja proponuję batony białkowe i zamawianie posiłkow w samolocie. Jakimi wy latacie liniami że uważacie iż jedzenie jest niefajne. Ja jadam krewetki i inne takie rzeczy. Poza tym tak jak to napisali inni, kilka godzin postu nie spowoduje utraty wagi. Wlocie 22 godzinnym z Polski do BOstonu jadłem 2 posiłki na pokładzie i dwa na lotniskach. Nie widzę problemu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 2520 Wiek 36 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 14900
Lecialem 2 miesiace temu z Robertem Piotkowiczem z Zurichu do Warszawy i mial swoje jedznie.. Z tego co mi wiadomo jedzenia nie mozna wnosic na loty trans-atlantyckie... sam jak latam do USA z Polski biore zawsze batony... z tym problemu nie ma..

Poza tym juz nie przesadzajmy... nie zalejesz sie batonami jezeli przez kilka godzin zjesz nawet 3 proteinowe... nie popadajmy w histerie... wszystko co dostaniesz jedzac te batony to moze troche wody pod skore.. ktora na drugi dzien wydalisz...

pozdr.

Personal Trainer

It's a BODYBUILDING Thing... You wouldn't understand...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 55 Napisanych postów 6275 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 37329
Ile czasu ja w samolocie spedzilem to szkoda nawet mowic, tak jak pisze jaruus - batony + proteina za bialko, jakies kanapki z ciemnych bulek z szyna itp., do tego jesz do ci daja - widze ze nie latales innymi liniami niz ryanair, skoro twierdzisz ze jedzenie w samolotach to scierwo Malaysia Air, Thai Air, Qantas (z tych co znam) maja posilki na poziomie restaruracyjnym, podawane z winem i to dla mnie dziada latajacego klasa ekonomiczna, w biznes to w ogole im schlodzonego szampana podaja do uboju, a wybor maja z kiklu dan
Wiec ty sie o prosow nie martw kolego, dla nich to specjalnie gotuja na ich zamowienie A ty sobie poradzisz przez jeden dzien, jak nie dopilnujesz odrobine diety.
edit: poza tym moze jest jakis sposob na przemycenie normalnego jedzenie jak piers kurczaka z ryzem itd????
To jest normalne jedzenie? A co powiesz na homara w sosie el diablo, nadziewanego tiger prawns, z pieczonym ziemniaczkiem i blend sauvignon blanc+chardonnay 2004 z Chile?
Jeden z najlepszych posilkow jakie w zyciu jadlem (w Cartagena de Indias, Colombia). To jest NORAMALNE jedzenie. Ryz+kura to czesc kulturystycznej rutyny i jezeli nie jestes prosem, to bez obrazy ale masz zryty baniak, jezeli "normalne" wydaje ci sie tylko to co pasuje do tabelek. W zyciu sa jeszcze inne wartosci - np smak
To sie rozpisalem - ide chyba znowu lobstera wcisnac

Pozdro z Tajlandii!

Zmieniony przez - Scorpio93 w dniu 2007-12-11 12:14:21
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 2520 Wiek 36 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 14900
ja mam zaufanie tylko do SwissAir.. :D nie wiem dlaczego.... Po prostu nie lubie latac.. a z nimi latam juz baaardzo dlugo.. wiele razy przez atlantyk... i jakos dobrze wspominam.. Co do jedzenia.. no to niestety cienkie.. dlatego jak mowilem... batony trzeba brac.. no i duuuuuzo pic.. (wody oczywiscie) :)

Personal Trainer

It's a BODYBUILDING Thing... You wouldn't understand...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 54 Wiek 45 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 508
Hi. Scorpio93, masz rację i SOG ci za to. Trochę rozśmiesza mnie pytania ludzi na tym forum o takie rzeczy. Przecież przed wyotem można i to online zamówić sobie cokolwiek co chcemy zjeść na pokładzie, to kosztuje ale nie ma nic za darmo. Tym bardziej iż macie po 90 kg i płaczecie że wam masa spadnie. Pytam jaka masa, ja rozumiem tych z zakresu 120+, oni msają masę. A jeśli boisz się że ci masa spadnie przez kilka godzin, to powiedz na czym ty ją uzyskałeś, bo na pewno nie na normalnej diecie. Jak masz masę z kilku strzałów, to pewnie że znika w oka mgnieniu, przecież to woda podskórna. Tenowałem z Bogdanem Szczotką w Katowickiej siłowni i nie słyszałem aby kiedykolwiek miał problemy z jedzeniem w samolocie. Ale on to inna półka koledzy. Pozdro i nie marudzić tylko jeść co dają.
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

przeprowadzam sie do dublina i szukam siłowni ktora naj?

Następny temat

Produkty OLIMP-a zabronione w Irlandii

Fruzelina