SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

progres czy regres?

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2491

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 50 Wiek 33 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 24824
Witam,
od dzis wiadomo, ze rozne sa techniki cwiczenia. Ja przewaznie, a raczej w wiekszosci treningow robilem progres.

Dzis przeczytalem jednak w jakims magazynie, ze najlepszy jest regres. Ze w ten sposob zaangazowanych jest najwiecej miesni.

Moje pytanie jest nastepujace. Co jest lepsze. Progres czy Regres? Czy moze jedna i druga technika dziala w ten sam sposob na miesnie? Macie jakeis moze swoje spostrzezenia czy swoje uwagi na ten temat?

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 166 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3852
Ja tobie od powiem tak jak dla mnie robiąc siłę lepszy jest regres, oczywiście po odpowiedniej rozgrzewce! Ponieważ logiczne jest że mięśnie są bardziej przygotowane do podnoszenia jak największych ciężarów a od takich zaczynasz! Ale warto robić to i to,starać się żeby mięśnie nie przez wyczaiły się do monotonii treningowej. Pozdrawiam i Życzę wielkich Przyrostów
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 484 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 18754
ja wolę regresję raczej, ale progresję też czasem robię.. najlepiej to na zmianę...
A tak blisko tematu: regresja i progresja na wszystkie ćwiczenia czy tylko główne?
bo też słyszałem różne wersje...
1

Nie problem ćwiczyć, problem chcieć...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 166 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3852
Można robić różnie ale ja stosuje tylko w ćwiczeniach wielostawowych. I jest to chyba logiczne że silniejszy mięsień znaczy większy!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 50 Wiek 33 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 24824
Glownie chodzi mi o klate w sumie. Chociaz biceps tez moge zrobic w ten sposob. Moze nie wszyskie cwiczenia, ale przewaznie staram sie zwiekszyc ciezar.

Marty ciag tez mozna by bylo w sumie zrobic regresem, ale jednak strach chyba przed podnoszeniem tak duzego ciezaru na poczatku i mysle, ze w tym wypadku jednak progresja jest lepsza.

W artykule chyba bylo opisane robienie klatki o ile pamietam. Swoja droga tez mi sie wydaje, ze regresja jest chyba bardziej na sile a progresja chyba na mase, ale moge sie mylic.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 166 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3852
Ważne jest aby w takim treningu nie robić rekordów, zaczynasz od max i zarazem minimum trzy powtórzenia ale dobierasz tak ciężar żeby te trzecie było naprawdę trudne do wykonania no i potem schodzisz z ciężarem w dół powiedzmy że w drugiej serii zrobisz sześć powtórzeń przy czwartej robisz dwanaście. I nie przesadzaj rób taki program do 6 tygodni!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 50 Wiek 33 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 24824
Wtedy bedzie to trening na sile nie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
apokalipsa NUTRIFARM Moderator
Ekspert
Szacuny 359 Napisanych postów 37385 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 125992
myslę, ze nieco atrakcyjniejszą będzie ta metoda dla grup mniejszych- takich jak barki, biceps, triceps

tak przynakjmniej wynikałoby z moicvh dotychczasowych doświadczeń; choc ogólnie rzecz biorąc raczej wolę progres lub metodę mieszaną.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jak to się nazywało?

Następny temat

Szybkie pytanie - szybka odp.