No i drugi raz wysłalem przedstawienie problemu, a teraz sobie czekam, na razie jeden dzień minął bez odzewu, ale co to jest jeden dzien do tych 3 tygodni :) pozdrawiam, zadowolonych klientów :]
...
Napisał(a)
Ja wczoraj zadzwoniłem do firmy i dowiedziałem się tyle, że ktoś zapomniał, przecież to takie oczywiste ;)
No i drugi raz wysłalem przedstawienie problemu, a teraz sobie czekam, na razie jeden dzień minął bez odzewu, ale co to jest jeden dzien do tych 3 tygodni :) pozdrawiam, zadowolonych klientów :]
No i drugi raz wysłalem przedstawienie problemu, a teraz sobie czekam, na razie jeden dzień minął bez odzewu, ale co to jest jeden dzien do tych 3 tygodni :) pozdrawiam, zadowolonych klientów :]
...
Napisał(a)
To chyba o wszystkich zapominali, też dzwoniłem wczoraj i rozmawiałem z panem od reklamacji.Okazało się, że nie ma jej nawet w rejestrze mimo moich 3 telefonów i 2 wysłanych maili.Więc Duda ich głupie tłumaczenia są nie na miejscu.Po co nam sprzęt który jest nie kompletny?
...
Napisał(a)
nie no, mój jest kompletny, dostałem nawet jedną srubę więcej, co prawda bez nakrętki, ale z podkładką :P
...
Napisał(a)
Dziwi mnie, dlaczego mimo tylu problemów tylu klientów ludzie tak chętnie kupuja u Keltona.
No offence oczywiscie, nie jestem jakims wyslannikiem konkurencji i nie mowie, ze sprzet jest zly, bo zapewne, gdy nie ma on usterek, to jest na wysokim poziomie.
Chodzi o sama obsluge klienta, a raczej jej brak. Nie lepiej by Wam bylo zatrudnic osobe, ktora dzwonila by po ludziach i po prostu informowala jak sie sprawy maja, skoro obecni pracownicy nie maja na to czasu? Ludzie pracujacy u Was chyba nie sa glupi i potrafia zrozumiec klienta, ktory jest mocno niedoinformowany. A to jest wlasnie najgorsze.
Czesto uzupelniam sprzet na swojej silce i zawsze przegladam Wasza oferte i innych firm i po prostu nie mam odwagi u Was czegos zamowic, widzac jakie problemy macie z kontaktem z klientem.
Widac macie tyle zlecen, ze niektorzy nowi klienci traktowani sa jakby byli Wam dorzuceni na sile.
Pozdro
No offence oczywiscie, nie jestem jakims wyslannikiem konkurencji i nie mowie, ze sprzet jest zly, bo zapewne, gdy nie ma on usterek, to jest na wysokim poziomie.
Chodzi o sama obsluge klienta, a raczej jej brak. Nie lepiej by Wam bylo zatrudnic osobe, ktora dzwonila by po ludziach i po prostu informowala jak sie sprawy maja, skoro obecni pracownicy nie maja na to czasu? Ludzie pracujacy u Was chyba nie sa glupi i potrafia zrozumiec klienta, ktory jest mocno niedoinformowany. A to jest wlasnie najgorsze.
Czesto uzupelniam sprzet na swojej silce i zawsze przegladam Wasza oferte i innych firm i po prostu nie mam odwagi u Was czegos zamowic, widzac jakie problemy macie z kontaktem z klientem.
Widac macie tyle zlecen, ze niektorzy nowi klienci traktowani sa jakby byli Wam dorzuceni na sile.
Pozdro
...
Napisał(a)
jedym z problemów mojej ławki jest brak stabilności w przedniej nóżce. W mojej ławce mocowanie jest na śrubę poziomą, a w recenzjach sprzetu widzę, że chłopaki mają srubę w pionie, może przez to ławka 'pływa'
https://www.sfd.pl/Zestaw_Spartan_II__moje_wrażenia-t498702.html
https://www.sfd.pl/Zestaw_spartan_II_+_stacja_na_nogi-t516895.html
w tych linkach są zdjecia gdzie widać ich mocowania. pozdrawaiam wszystkich 'zadowolonych klientów' :)
https://www.sfd.pl/Zestaw_Spartan_II__moje_wrażenia-t498702.html
https://www.sfd.pl/Zestaw_spartan_II_+_stacja_na_nogi-t516895.html
w tych linkach są zdjecia gdzie widać ich mocowania. pozdrawaiam wszystkich 'zadowolonych klientów' :)
Poprzedni temat
Suwnica Smitha w wersji HARD.
Następny temat
Czy otrzymał bym rabata na te produkty?
Polecane artykuły