I ogolnie jesli juz sie tak konkretnie nie wyrabiacie, to moze byscie rozbudowali firme o nowe osoby, bo z tego co widze, to coraz gorzej jest.
...
Napisał(a)
Ja tam wspolczuje konsultantom telefonicznym w tej firmie
I ogolnie jesli juz sie tak konkretnie nie wyrabiacie, to moze byscie rozbudowali firme o nowe osoby, bo z tego co widze, to coraz gorzej jest.
I ogolnie jesli juz sie tak konkretnie nie wyrabiacie, to moze byscie rozbudowali firme o nowe osoby, bo z tego co widze, to coraz gorzej jest.
...
Napisał(a)
chuchrok: Witam, postarałam się Panu wszystko wyjaśnić w rozmowie tlefonicznej, mam nadzieje, że wszystko jest dla Pana jasne.
Oczywiście gwarantuję swoją osoba, że wszystko będzie pozytywnie rozwiazane.
POzdrawiam
BOK Kelton
Oczywiście gwarantuję swoją osoba, że wszystko będzie pozytywnie rozwiazane.
POzdrawiam
BOK Kelton
Katarzyna Małysa - Kelton. Skontaktuj się ze mną tel.665 045 898; GG:9924606; [email protected]
...
Napisał(a)
snowee: Witam, Staramy sie jak najszybciej reagować na każde zapytanie naszego klienta w każdej sprawie. Robimy wszystko, aby obsługa klienta była na najwyższym poziomie. Każdy klient jest dla nas wyjątkowy.
Pozdrawiam
BOK Kelton
Pozdrawiam
BOK Kelton
Katarzyna Małysa - Kelton. Skontaktuj się ze mną tel.665 045 898; GG:9924606; [email protected]
...
Napisał(a)
Dzisiaj dzień 25 od momentu dokonania wpłaty.
Sztangielek nie ma, poręczy nie ma, stojaków nie ma...
Gryfu reklamowanego nie ma...
Z rozmowy telefonicznej przeprowadzonej w piątek dowiedziałem się, że wszystko doślą tylko nie wiedzą kiedy.
W każdym bądź razie w magazynie wszystko jest dopóki nie dokona się wpłaty, po przelaniu kasy wszystko się rozchodzi i zaczyna się oczekiwanie na w sumie proste zamówienie do zespawania w jeden góra dwa dni.
Najgorsze jest to, że w innych postach BOK informuje, że wszystko jest na miejscu, a ja czekam już prawie 4 tygodnie.
Będę dalej informował o postępach/braku postępu przy moim zamówieniu.
Sztangielek nie ma, poręczy nie ma, stojaków nie ma...
Gryfu reklamowanego nie ma...
Z rozmowy telefonicznej przeprowadzonej w piątek dowiedziałem się, że wszystko doślą tylko nie wiedzą kiedy.
W każdym bądź razie w magazynie wszystko jest dopóki nie dokona się wpłaty, po przelaniu kasy wszystko się rozchodzi i zaczyna się oczekiwanie na w sumie proste zamówienie do zespawania w jeden góra dwa dni.
Najgorsze jest to, że w innych postach BOK informuje, że wszystko jest na miejscu, a ja czekam już prawie 4 tygodnie.
Będę dalej informował o postępach/braku postępu przy moim zamówieniu.
...
Napisał(a)
chuchrok: Witaj, wiem że czas realizacji zamówienia się wydłużył, widzisz wzrastajaca liczba zamówień wyczerpała nasze zapasy magazynowe, ale naprawdę wszystko wraca do normy, druga linia produkcyjna uzupełnia nasze magazyny, potrzebujemy tylko jeszcze troszkę czasu. Naprawdę jesteś dla nas ważnym klientem, żeby Ci to udowodnić jutro zadzwonie do Ciebie z kolejnymi informacjami, które ustale. Ciągły wzrost zamówień to dla nas wielka radość, świadczy o tym, ze nasze produkty podobają się, dlatego robimy wszystko, aby maksymalnie zwiększyć i przyśpieszyć produkcje.
Do usłyszenia jutro
Serdecznie Cię pozdrawiam
BOK Kelton
Do usłyszenia jutro
Serdecznie Cię pozdrawiam
BOK Kelton
Katarzyna Małysa - Kelton. Skontaktuj się ze mną tel.665 045 898; GG:9924606; [email protected]
...
Napisał(a)
Witam, wiadomość kieruję do BOK Kelton. Od dwóch dni próbuję się skontaktować z kimś kompetentnym z Keltona i nici. Zamówiłem stojak HS9 i zależy mi aby został poszerzony ze standardowych 105cm na 120cm. Chciałbym się dowiedzieć konkretnie jaki to koszt, wysłać szybko pieniążki i żeby zamówienie zostało realizowane. Stojak zamówiłem na allegro. Wysłałem 2 maile, wczoraj dzwoniłem 14x. Albo nikt nie odbierał, albo odbierała pani która się nie zna i prosi dzwonić później. Załamka.
...
Napisał(a)
audimaniac: Witaj, serdecznie Cię przepraszam, jeżeli nie uzyskałeś informacji na temat poszerzenia stojaka. Oczywiście istnieje taka możliwość, jak możesz to podaj numer zamówienia, albo zadzwoń do Keltona i poproś do telefonu Ewę z BOK Kelton.
Wszystko ustalimy
Serdecznie Cię pozdrawiam
BOK Kelton
Wszystko ustalimy
Serdecznie Cię pozdrawiam
BOK Kelton
Katarzyna Małysa - Kelton. Skontaktuj się ze mną tel.665 045 898; GG:9924606; [email protected]
...
Napisał(a)
Ja również próbuję się dzisiaj skontaktować z Keltonem w sprawie mojego zamówienia, ale niestety nikt nie raczy odebrać ani się odezwać.
...
Napisał(a)
Czorny_Kor: Witaj ponownie, przepraszam Cię, że nie mogłeś się ze mną skontaktować, ale z Twoich postów wynika że próbowałeś po 16, biuro pracuje właśnie do tej godziny. Ale tak jak napisałam do Ciebie w innym poście jutro spodziewaj się telefonu ode mnie.
Jeszcze raz serdecznie pozdrawiam
BOK Kelton
Jeszcze raz serdecznie pozdrawiam
BOK Kelton
Katarzyna Małysa - Kelton. Skontaktuj się ze mną tel.665 045 898; GG:9924606; [email protected]
...
Napisał(a)
nr zamówienia 10610. Szczerze mówiąc już nie mam ochoty dźownić. proszę podać tylko kwotę jaką należy dopłacić za poszerzenie i szacunkowy czas.
Polecane artykuły