Szacuny
1
Napisanych postów
220
Na forum
20 lat
Przeczytanych tematów
4506
moim zdaniem full to dobry pomysł dla każdego kto jeździ dość intensywnie bo amortyzowany tył chroni nasz kręgosłup i jazda jest bardziej komfortowa ale ceny zaczynają sie od około 3,5tys
jak się nie ma tyle kasy to jakimś rozwiązaniem jest amortyzowana sztyca podsiodłowa
tródno jest ci doradzić bo nie napisałeś jak chcesz jeździć
ja mając 2300 składał bym rower bo te gotowe mają zwykle lepsze niepotrzebne amatorowi przerzutki a tańsze inne części
Szacuny
2
Napisanych postów
1196
Na forum
21 lat
Przeczytanych tematów
8343
Witam, po jakiejs pewnie polrocznej przerwie... nawet pewnie wiecej. Rower na fullu jest Ci wydaje mi sie nie potrzebny, chyba , ze jezdzisz jak szleniec po stokach , ale u nas ciezko cos fajnego dorwac . Ja posiadam rowerek GT z amorkiem z przodu osprzet LX`a i wydaje mi sie , ze to mi wystarcza, aczkolwiek jakiegos bomberka bym zazucil tylko za co..., A tarczowki? moga byc, ale cena od 600zl sztuka, bo jak tansze to lepiej wydaje mi sie kupic vki XTRa
"Wiedza jest jak zagubiony wielbłąd muzułmanina-łap ją , gdy tylko ją napotkasz"
"Szukaj wiedzy od kołyski do grobu"
Pajacyk roolesss http://www.pajacyk.pl
Szacuny
1
Napisanych postów
131
Na forum
20 lat
Przeczytanych tematów
1481
w takiej cenie to zapomnij o fullu na tarczach. Nie będzie to dobry wybór. Kup lepiej harda na v-kach. A o delcie czy innych makrokeszach zapomnij bo to do niczego się nie nadaje. Polecam ofertę GIANTA.
Szacuny
0
Napisanych postów
29
Na forum
20 lat
Przeczytanych tematów
2312
Ja ci proponuje meride mats sport 500. Odpusc sobie tarcze, bo porzadne tarcze to wydatek ok. 800 zl. a vki do tej ceny beda o wiele lepsze i tansze. Fulla tez nie kupuj- taka sama sytuacja jak z tarczami. POwodzenia