Szacuny
75
Napisanych postów
34614
Wiek
32 lat
Na forum
17 lat
Przeczytanych tematów
434159
Oczywiście zmiany są i nastały w czasie, o którym wspomniałeś, czyli po odejściu Vale. Wtedy Lorenzo został numerem jeden, a wiemy że on preferuje bardziej łagodny styl jazdy i to zapewne za jego sprawą te modyfikacje W obecnej chwili Hiszpan nadal jest numerem jeden w japońskim teamie i trudno mi jakoś sobie wyobrazić, że inżynierowie położą największy nacisk akurat na to by poprawić ten element motocykla.
W życiu znam się na dwóch rzeczach, na pokerze i na ludziach, dlatego nie przegrywam...
Szacuny
50
Napisanych postów
24518
Wiek
34 lat
Na forum
15 lat
Przeczytanych tematów
75482
Gdzieś czytałem czy też słyszałem wywiad z Lorenzo w trakcie jednej z rund mistrzostw i właśnie mówił o tym, że posiadanie Vale w zespole pomoże im odzyskać przewagę Yamahy na hamowaniach w przyszłym roku. Mi się wydaje, że Jorge uskarżając się na straty wynikające z hamowań w stosunku do Hond, też będzie wywierał nacisk żeby poprawić ten element w maszynie, kosztem modyfikacji jego stylu jazdy. Yamahy muszą gdzieś zyskiwać, na prostych poprawili się, ale Pedrosa i Marquez to kieszonkowi zawodnicy i zawsze będą szybcy na prostych, dlatego Yamahy muszą mieć przewagę na hamowaniach i w krętych częściach torów.
Szacuny
75
Napisanych postów
34614
Wiek
32 lat
Na forum
17 lat
Przeczytanych tematów
434159
No i powręczali Najwięcej nagród dla Marqueza Najlepszy debiutant, najwięcej pole position, no i przede wszystkim Mistrz Świata
Wiesz Pippo jak to czasem się te modyfikacje stylu jazdy kończą Spiesowi kazali się przystosować i wszyscy wiemy jak się to skończyło. To nie jest tak, że Yamaha nie jest konkurencyjna śmiem nawet twierdzić, że wprowadzenie nowej skrzyni sprawiło, że ten motocykl stał się lepszy od Hondy. Tylko, że Lorenzo zabrakło już wyścigów by wywalczyć majstra
Zmieniony przez - wikt w dniu 2013-11-10 22:06:22
W życiu znam się na dwóch rzeczach, na pokerze i na ludziach, dlatego nie przegrywam...
Szacuny
50
Napisanych postów
24518
Wiek
34 lat
Na forum
15 lat
Przeczytanych tematów
75482
Odważna teoria, aczkolwiek zgadzam się i nie dziwię się, że zarówno Jorge jak i Vale naciskali Yamahę, by jak najszybciej wprowadziła nową skrzynię. Widać było, że gdy obaj "przyzwyczaili się" do niej, to od razu podjęli walkę. Znaczy Jorge podjął, Vale ciągle był za tą trójką, niestety. Według mojej opinii, minimalna poprawa Yamahy w kwestii hamowań wystarczy do tego, by Jorge w następnym sezonie znów wywalczył mistrzostwo. Będzie zdeterminowany mega i dobra maszyna tylko spowoduje, że będziemy mieć lepszą rywalizację o majstra. Oby inne zespoły dogoniły z poziomem, a nie żeby to były wyścigi czterech zawodników i reszty.
Szacuny
75
Napisanych postów
34614
Wiek
32 lat
Na forum
17 lat
Przeczytanych tematów
434159
Po cichu liczę, że Pol Espargaro się szybko zaadaptuje do M1-nki i że przynajmniej w kilku wyścigach zobaczymy go w czołówce. Ten kończący się sezon świetny moim zdaniem dla Bautisty, wiele wyścigów zakończonych w pierwszej piątce. Trochę zmorą był dla niego Rossi, ale i tak nie ma chyba co narzekać. Więcej na pewno spodziewałem się po Bradlu, miał silne wsparcie fabryki (takie były przynajmniej informacje), a sezon kończy dopiero na 7 pozycji.
Ten nadchodzący sezon będzie chyba kluczowym dla Daniego Pedrosy. Jak nie będzie tytułu to chyba Honda wymieni go na lepszy model.
Ciekaw jestem tych motocykli produkcyjnych, mam nadzieję, że ich obecność sprawi, że w środku i na końcu stawki będą się dziać ciekawe rzeczy No i Crutchlow na Ducati
aa pierwsze testy już jutro
W życiu znam się na dwóch rzeczach, na pokerze i na ludziach, dlatego nie przegrywam...
Szacuny
50
Napisanych postów
24518
Wiek
34 lat
Na forum
15 lat
Przeczytanych tematów
75482
Sezon 2013 w pigułce
Wczoraj pierwszy dzień testów. Marquez i Pedrosa nie brali udziału, więc najlepszym czasem legitymował się Lorenzo, który jeździł na modelu z minionego sezonu. Dziś ma jeździć na maszynie przygotowywanej do następnego sezonu. Drugi był Rossi z minimalną stratą, a trzeci był Bradl.