Szacuny
0
Napisanych postów
996
Wiek
40 lat
Na forum
15 lat
Przeczytanych tematów
6756
Być może ostatnie GP Turcji z powodu zawirowań finansowych i innych czynników. Tor szeroki z charakterystyczną serią zakrętów, traktowaną jako jeden, gdzie występują duże przeciążenia boczne - przez 58 okrążeń.
Szacuny
50
Napisanych postów
24518
Wiek
34 lat
Na forum
15 lat
Przeczytanych tematów
75482
Vettel standardowo wygrał wyścig, za nim Webber i Alonso dopełnia podium. Dobry występ duetu Lotus Renault, szkoda tylko że w pierwszej fazie wyścigu sobie przeszkadzali
No i mieliśmy kolejny kozacki wyścig, dużo wyprzedzania i akcji na torze, w końcu F1 nie jest nudna dla laika
Szacuny
49
Napisanych postów
5770
Wiek
43 lat
Na forum
21 lat
Przeczytanych tematów
42384
moze i dla niezorientowanego widza dla ktorego wczesniej w f1 "nic sie nie dzialo" , zmiany sa spoko
ale ogladam te gp turcji i jestem zazenowany
2 sztuczne zmiany , aby sztucznie podniesc atrakcyjnosc wyscigow , no i efekte jak dla mnie - sztuczne !!!
zmiana opon na gorsze ktore sie3 degrasduja po 10 okrazeniach , gdzie tu logika ?
to moze niech na cywilnych 'debicach' jada , to im sie spruja opony po 3 kolkach i bedzie jeszcze wiecej przypadkowych pitstopow
drs - przewijal sie ten temat w innych watkach , w turcji widac absurd tego rozwiazania najbardziej jak do tej pory , teraz kierowca jadacy z przodu jest po prostu karany za to ze jest lepszy , bo po zarzuceniu drsa na prostej praktycznie nie da sie obronic pozycji...
ciekawe kiedy wymysla ze ecclestone bedzie zdalnie odcinal gaz kierowocom z prozdu - bedzie jeszcze wiecej wyprzedzan
naprawde wolalem jak wyscigi byly sprtawiedliwsze , nawet jesli bylo kilka wyprzedzen na wyscig , pasjonowalem sie tym , czy ktos prrzez 50 kolek da rade odpierac ataki , czy popleni blad itp