SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

posilki przed treningiem?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3101

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47467 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
co nalezy jesc przed treningiem zeby uzyskac jak najlepsze rezultaty. moim celem jest zredukowac tkanke tluszczowa i budowac tkanke miesniowa. co drugi dzien wykonuje trening silowy i co kolejny dzien trening aerobowy.
co powinnam jesc przed treningiem zeby spalac energie z tkanki tluszczowej i budowac miesnie? czy jest roznica w menu przed tymi dwoma formami treningu? czy zaleca sie cwiczyc na czczo?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lessie ZASŁUŻONY
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 2616 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 17485
co do treningu aerobowego to najlepiej przed posiłkiem rano, Jeśli robisz aeroby po południu i nie możesz tego zmienić to musisz jeść wcześniej.
Jeśli Twoim celem jest redukcja powinnaś ustawić dietę tak żeby wprowadzić deficyt kaloryczny czyli prościej mówiąc dostarczać mniej kalorii niż tego potrzebuje Twój organizm. Nie wiem na ile zaawansowana jesteś w układaniu diety i liczeniu bilansu kalorycznego dla swoich potrzeb więc trudno mi coś doradzać na szybko.
Co do posiłków przed treningiem ( zarówno siłowym jaki aerobami po południu ) to powinnaś jeść posiłki składające się ze złożonych węglowodanów o niskim ig, oczywiście białeczko z dobrych źródeł i "ten lepszy tłuszczyk". Generalnie podczas redukcji powinnaś również obrać jakąś drogę , rodzaj diety ( może ostatnio modna tłuszczowa? )itd. Chyba najprościej jest ograniczyć spożywanie węglowodanów, kosztem większego udziału białka w diecie, mocno uważać na tłuszcze i pamiętać o regularności posiłków, częstości ich spożywania itd. Polecam Ci bardzo art Tyki w tym dziale o samodzielnym układaniu diety. Nie da się w paru słowach odpowiedzieć na Twoje pyt. a tam jest wszystko ładnie opisane.
Powodzenia

lessie

lessie...po prostu lessie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47467 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam
Robienie masy mięśniowej z jednoczesną utrata tkanki tłuszczowej jest bardzo trudne. Wymaga to dużego zaangażowania w to co robisz. Nie wiem ile pragniesz stracić tłuszczu - niezależnie jednak od tego, przed wysiłkiem zjedz posiłek zawierający węglowodany o niskim id (tak jak już zostało tutaj napisane). Generalnie w ciągu całego dnia spożywaj tylko posiłki zawierające węglowodany o niskim id. - wyjątek to wypicie np. carbo zaraz po treningu siłowym. W zależności od tego jak trudno idzie Ci odchudzanie - wprowadź w miarę potrzeby aeroby jeszcze po treningu siłowym (zaraz po treningu siłowym siadasz np. Na rowerek stacjonarny na 30min - docelowo 50min. Taka mała uwaga - nie unikaj posiłków - jedz co 3 godziny (z zegarkiem nie musisz tego pilnować). Trudno dobrać konkretne ilości tego pożywienia - skoro nie wiadomo ile ważysz. Nie najadaj się do syta, unikaj produktów zawierających duże ilości nasyconych kwasów tłuszczowych (tłuste mięsa, tłusty nabiał itd.), o słodyczach też niestety zapominasz. Dzięki temu będziesz mogła zjadać więcej (niż w przypadku ostrej diety redukcyjnej), spalając jednocześnie tłuszczyk.



Pozdrawiam

Piotr Folęga
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

DIETA na przemianę materii??????

Następny temat

Bananki

Fruzelina