SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

maly powrocik do ostrego treningu...

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 984

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 287 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2347
witam mialem przerwe ok 4 miesiecy z treningami nie spowodowana byla ona problemami zdrowotnymi tylko osobistymi. trenowalem ok 1roku i byly efekty zadowalajace. Teraz moje pytanie po takiej przerwie moge odtazu zaczac brac suple? czy musze odcwiczyc co swoje jak w poczatkach zabawy z silownia i dopiero potem samac. pozdro dla Was
javascript: test('');
javascript: test('');
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 287 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2347
aha no oczywiscie po tej przerwie zauwazylem spadki:/ :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 3705 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 56252
na pocztek omega 3, witaminy zma ( w zasadzie caly czas) no i dieta (zawsze)trening na pozatku obbwodowy pozniej sie zobacczy moze jakies mono/stack

Wszędzie dobrze, ale najlepiej tam gdzie się czujesz dobrze )))

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 379 Napisanych postów 37466 Wiek 53 dni Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 126369
jak wiele ci spadło?

z dobrym odzywaniem powinno wszystko powrocić dość szybko, no oczywiście trening także nie powinien być przesadnie ciężki na początku- częstotliwość wieksza- jak przy początkach- za to mniej serii na poszczególne grupy.

jeżeli uznasz, że brakuje ci jakichs elementow w diecie to możesz dodać odpowiednia odzywkę, witaminy czy minerały, z cyklem na kreatynie ani nie musisz zbytnio czekać, ani znowuż za bardzo sie śpieszyć.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 287 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2347
waga bic ok 3cm mi spadl;/ nie robie wiecej pomiarow to mi wystarczy;(( schodlem troche ok 5/6kg. slabo;/ ogolnie chcialem spalic myslalem ze mi mieso tak nie pjdzie co prawda diety nie trzymalem myslalem ze plus tego bedzie taki ze moj lekki tluszcz na brzuchu zejdzie ale niestety nieznacznie. no odrzywek sie najadlem troche od kad cwicze mysla ze ok 2 tyg. ogolno rozwojowego treningu styknie jak myslicie? poznije jakies dobre jedzonko;P pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 287 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2347
sorry za pisownie miałem ciężkie popołudnie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 287 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2347
a powrót nie powinien być taki ciężki co nie? tak mi się wydaje, bo mięsień ma pamięć... heh mam nadzieje że lepszą ode mnie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 287 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2347
widze koniec tematu;P ok pozdro dla Was
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 287 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2347
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1038 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 8035
BAN

Zmieniony przez - -basta- w dniu 2007-11-14 16:04:27
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 379 Napisanych postów 37466 Wiek 53 dni Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 126369
maqss - nie odktyje chyba niczego nowego jak napisze abys poprostu korzystał z podstaw- odzywianie adekwatne do potrzeb., po jakims krótkim czasie "aklimatyzacji" możesz wrzucić supl., np. kreatynę, zma, lecytynę.
jeżeli chodzi o trening to zaczynaj b. powoli z obciążeniem-
nawet 50% podnoszonego aktualnie w zakładanej ilości powt. np. jeżeli zrobiłbys z jakims ciężarem 8 powt./np. 50kg./ to załóz na najcięższa serię tylko 25kg. zwiekszając to obciązenie co trening - o kołoo 5, góra 10%.
trenuj dość często - jednak z niewielka ilościa serii- trening ACT/3-4 tyg./ FBW następny okres, możesz także jeżeli chcesz ACT pominąć.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kopnie czy nie ?

Następny temat

Co dalej??

Fruzelina