SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

m drol 1ed tydz on tydz off

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1733

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 59 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 4007
witam. nie mam doświadczenia z ph,za sobą kilka cykli saa(ostatni wisna2008)drola dostałem od ziomka któremu porył bebechy i sie przestraszył wpadłem na pomysł żeby brać go 1 ed z rana przez tydz potem tydz off i tak np 3msc. priorytety to powrót do wyglądu na saa i przede wszystkim nie zablokowanie się. drol ma okres półtrwania 8godz,wiec moze to mieć sens. ziomek 130kg 36 lat bierze tak mietka cały rok 10mg-15mg między cyklami cały rok i wyniki ok.

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 27

Waga: 88

Wzrost: 178

Obwód klatki: 115

Obwód ramienia: 43

Obwód talii: 82

Obwód uda: ?

Obwód łydki: ?

Staż na siłowni: 10 lat z przerwami

Ilość spożywanego białka: min 220g

Ilość spożywanych węglowodanów: duzo

Ilość spożywanych tłuszczów: srednio

Opis przebytych cykli sterydowych: 1-10test prolo(500)
1-6 superanabolon(300)
6-10 deca(300)
1-6 mietek(30)
6-10wino tab(40)
odblok hcgg+clomid


Trening: siłowy barbell i 1,2 razy w tyg 2,5godz muay thay

Cel cyklu: powrót do dawnej formy

Odstęp czasowy od ostatniego cyklu: 2,5roku

Poziom BF%: 12

Tendencja do tycia/chudnięcia (typ budowy): szczupły

Stan zdrowia: bd

Sklonność do łysienia lub porostu owłosienia: łysienie srednia

PPM podstawowa przemiana materii: szybkie

Wyciskanie leżąc (MAX): 145

Martwy ciąg (MAX): 240

Przysiad (MAX): 198

dupa jasio

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie