SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

jakie kupic ??

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2925

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 386 Napisanych postów 37478 Wiek 4 lata Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 126446
jak jest dobrze oczyszczona to nie... no ale to już jest trudno sprawdzić... nie wiem czy jeszcze jest ale Olimp miał promocję i 1300g. kreatyny kosztowało chyba gdzieś ok. 90zł/ale mogę się nieco mylić bo już nie pamiętam dokładnie ceny/ a taka ilość wystarcza na dwa całkiem niezłe cykle.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 860
wiesz a moglbys troche jasniej o tych cyklach do ja dopiero zaczynam i jestem prawie zielony w tym :) a co wedlug ciebie daje lepszy efekt i mniej skutkow ubocznych kreatyna czy koncentraty bialkowe ??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 41 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 322
Hej pako 363!Powiedz no lepiej ile w ogole juz cwiczysz ile dni w tygodniu, czy masz jakis solidny plan terningowy?

... jestem więc myślę ...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 860
CWICZE U SIEBIE W DOMU tak ja wiem prawie codziennie tylko zalezy czasem 2godziny czasaem godzine cwicze na laweczce i hantlekami wiem ze to malo
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 41 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 322
I jeszcze jedno.Jezeli dopiero zaczynasz i jak sam mowisz ze jestes jeszcze zielony to zastanow sie na co Ci suple.Pocwicz najpierw solidnie a dopiro potem sie wez za nie.Ale jak sie juz upierasz to proponuje kreatyne bo z nia sa najlepsze efekty.Jak kraetyne to do nie carbo albo glukoze (glukoza tansza).I skoro dopiero zaczynasz to wez glukozoamine do tego bo jak pojdzie ci sile to stawy moga dostac po du..ie.Pozdro.