SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

jak robią to drobni cwaniaczki

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5277

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 708 Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 8607
art.281 kk:
Kto, w celu utrzymania się w posiadaniu zabranej rzeczy, bezpośrednio po dokonaniu kradzieży, używa przemocy wobec osoby lub grozi natychmiastowym jej użyciem:
-zagrożonego karą pozbawienia wolności do lat 10.


Czy ja cos tutaj zle zrozumialem? jezeli gosc mnie okradnie a ja mu zagroze ze mu spuszcze w******l to grozi mi za to 10 lat?

==============================================
Nie ma tego zlego ... czego bym nie zrobil

Dobrze jest żyć, ale życ dobrze jest lepiej.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Kask ZASŁUŻONY
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 3395 Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 21099
Nie jestem prawnikiem ale nie wiem czy prokurator by to zdarzenie zakwalifikowal tak jak Ty Gladiator ale mysle ze nie. Co nie znaczy ze w ogolnym kontekscie nie masz racji.
Co do analizowania kk karnego pod katem samoobrony to gratuluje bystrosci ale w praktyce wiele osob najpierw sie broni a pozniej zastanawia nad konsekwencjami.

Nie spij, bo ci garnek zlota podrzuca.

Nie spij, bo ci garnek zlota podrzuca.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 997 Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 5493
to źle myslisz Kask,gdyż prokurator tak zaakwalifikował by to zdarzenie.Jesli chcesz i masz wątpliwości to podam ci sygnatury przykładowych akt spraw tego typu.
Skończyłem PiA,więc mogę co nieco powiedzieć o kwalifikacjach prawnych poszczególnych czynów scharaketeryzowanych jako przestępstwa w kk.
Polecam ci również orzecznictwa sądów apelacyjnych i sądu najwyższego.

" certum est,quia impossible est"

" certum est,quia impossible est"
doradca w dziale Combat/Samoobrona,
SFD FIGHT CLUB

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca