SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

historia 21latka - dziennik

temat działu:

Galeria Zdjęć

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 6518

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 122
No więc zaczne może od danych które wam sie przydadzą:
wzrost: 198cm
waga: 93kg
obwod ramienia: ze 41cm będzie.
obwód "klaty": 112cm (brak klaty)
obwód w pasie: 94cm (jak dobrze mierze)
reszta to pierdoły..

No więc zacznijmy od historii mojego życia. Chude, żylaste dziecko, które od zawsze nie miało nic wspólnego z siłownią. Od dziecka trenowałem piłke ręczną, która jak się okazało pozniej niezle mnie pokaleczyła, ale o tym pozniej. Pierwsze zetknięcie się z siłownią - klasa 2 gimnazjum, trener robi konkurs wyciskania (ówczesne gabaryty -182cm i .... 55kilo chyba xD) co tu dużo gadać dumnie wycisnąłem 30 kilo, 35 mnie zabiło ;/. Załamany nerwowo i podnoszony na duchu przez kolegów z drużyny (cyt. "Ty suchy ch**ju" itp itd) postanowiłem coś z tym zrobić. Naoglądałem się filmów z Arnoldem no i na tym sie zaczęło. Siłownia domowa - sztanga i placki zrobione przez ojca w kopalni :p i tak sie na pufie targało po te 20 kilo. Szybko okazało się, że kulturystą nie będe (zerowa wiedza itd). Nagle okazało sie ze kumpel z osiedla też ora na kuźni. Ten to ma gen puszka anabolika (megabol) i 5 kilo do przodu. TEŻ TAK CHCE! puszka anabolika i - większa kupa w muszli ;) i tak cwiczylismy cwiczylismy a ramie puchło z 26.5 na 27cm na pół roku. Bierzemy koksy! zaopatrzylismy sie w metanabol rosyjski u osiedlowego bossa. Motywacja działała - wystarczyło że się tylko popatrzył człowiek na tabsa i 10 kilo na ławce wyciskał więcej. Nie wiedzieć czemu moja meta miała smak miętowy ?. Załamany wy**bką na 40zł postanowiłem ze świat jest okrutny i nawet koksu nie umiem dobrego kupić (wtedy myślałem ze meta to Debeściak ;p).
i tak rekreacyjnie i pokracznie ćwiczyłem ciul wie ile czasu. Jakiś czas temu odwiedziłem sfd!! poczytał człowiek, oglądnął kolejny film z Arnoldem no i dowiedział się że można kupić odżywke z sfd. (miejscowy sklep kosi siano że aż łzy lecą). zamówiłem Mutant Massa 7 kilo prawie i obsługa (pozdro dla Andrzeja) doradziła mi jakiegoś stacka kreatynowego chyba crea shot. Moje podejście - wiadomo będzie kupa większa, znów kibel zapcham itede, mimowszystko kupuje suple i ładnie je wcinam. Zgodnie z radą sprzedawcy przyjmuje w odpowiedniej porze dnia itd. Co ciekawe pilnuje nawet mniej-więcej jedzenia (w sensie że jem 3 głowne posiłki których składu nie kontroluje i 2 jakieś tam mniejsze). miesiąc mija a TU ZONK!! coś urosło! Momentalny skok motywacji i wiekszy wpiernicz na siłce (już jakiejśtam szkolnej a nie na pufie). Dokupiłem mutanta znów -Ładnie idzie na tych suple (od 80 do 95 kilo, bo w miedzyczasie sam z siebie tyłem jakos do 80:D). I oczywiście J**B bark wypadł. Panika - mięśnie w dół waga w dół itede.
Obecnie wracam do treningów i postanowiłem założyć ten dziennik na TYM forum, gdyż wiem że są tu fachowcy (zarówno specjaliści wyedukowani w tym kierunku, jak i Ci którzy swoją wiedze opierają na swoich doświadczeniach). Pierwszy raz pisze posta na forum, więc z góry przepraszam za zle wstawione zdjecia i jakiekolwiek błędy. Od razu wytłumacze się że temat wystawiłem w dziale Galeria Zdjęć gdyż będe tu wrzucał zdjęcia jak tylko będe jakieś posiadał. Od razu pisze, że jestem świadom krytyki ale prosiłbym o taką konkretną a nie np "cyc do dupy", wolałbym "cyc do dupy, potrenuj to, zjedz to, takie cwiczenia i elo".

Choć dłonie od potu lepkie, wciąż trening by wynik dał radości więcej...

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 122
mam prosbe do administracji o usuniecie tego tematu. Wyszło tak ze nie wiem czy bede mial dostep do neta w najblizszym czasie. serdecznie wszystkich przepraszam. pozdro

Choć dłonie od potu lepkie, wciąż trening by wynik dał radości więcej...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 122


Kiedyś...

Choć dłonie od potu lepkie, wciąż trening by wynik dał radości więcej...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1085 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 12951
Nie ten dzial: sugeruje tutaj http://www.sfd.pl/Trening_w_domowych_warunkach-f308.html 

be patient...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 122


w międzyczasie...

Choć dłonie od potu lepkie, wciąż trening by wynik dał radości więcej...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 122


w miedzyczasie2...

Choć dłonie od potu lepkie, wciąż trening by wynik dał radości więcej...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 122


niedawno

Choć dłonie od potu lepkie, wciąż trening by wynik dał radości więcej...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 122


i ostatnie

Choć dłonie od potu lepkie, wciąż trening by wynik dał radości więcej...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 122
jeżeli to nie ten dział to prosiłbym kogoś z administracji o przeniesienie do prawidłowego, ale w sumie foty są to nie wiem czy jest taka potrzeba w koncu galeria zdjec...

dodam też że raczej nie napinam się do zdjęc i nie pozuje stąd fotki raczej okazyjne niż specjalnie napinane, w najbliższym czasie dodam takie bardziej profesionalne :)

Zmieniony przez - alberto89 w dniu 2010-03-04 13:36:02

Choć dłonie od potu lepkie, wciąż trening by wynik dał radości więcej...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1085 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 12951
"Obecnie wracam do treningów i postanowiłem założyć ten dziennik" - mowi samo za siebie :) hehe. Btw tyraj ostro, bedzie dobrze (jak dla mnie musisz wszystko wyrobic solidnie).

Btw skoro dajesz w domu to looknij na moj zestaw cwiczen:
http://www.sfd.pl/W_domu_też_można,_czyli_dziennik_treningowy_dr_a_wyciora,_nowe_foty_str_6-t543943.html

Zmieniony przez - drcwycior w dniu 2010-03-04 13:46:21

be patient...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 122
spoko.. tyle ze nie wiem czy teraz mozna jakos to przeniesc :p zestaw obadam ale na chacie juz nie cwicze - mam zaprzyjaznione szatniary z liceum hehehe otwieraja mi silke kiedy chce... Irek Kuraś tam ćwiczył kiedys to az taka zla nie moze byc ;p

Choć dłonie od potu lepkie, wciąż trening by wynik dał radości więcej...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1085 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 12951
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Następny temat

Wielka redukcja nowe zdjęcia 5 str.

nutloveb