SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

cisnienie

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1829

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 208 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 6111
Witam mam 22 lata i juz od paru lat cos ze mna nie tak mam wysokie cisnienie czasem bardzo 160 / 100 180 /100 czasami jest w normie tak samo z pulsem srednio 115 100 na minute
CZy to normalne w takim wieku ?

Piękne słowa nie zawsze są prawdziwe, a prawdziwe nie zawsze piękne.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 2252 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 30861
No raczej to nie jest normalne użeram sie teraz z tym samym problemem co ty wkooorwiająca sprawa, tymbardziej że nie wiem dokładnie od czego to
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 495 Napisanych postów 9533 Wiek 39 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 18704
do lekarza .......

XXX Boofi XXX
Hard Core Straight Edge
"Blood and Guts bro , thats the way it goes !!" - lifter ?

Nie dyskutuj z d****em. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10763 Napisanych postów 46579 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
no jak kilka lat zyjesz z takim cisnieniem i jeszcze nie byles u lekarze to gratuluje, mierzyles sobie po jakims wysilku?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 2595 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 17718
a wy tak straszycie tymi lekarzami, moja babcia ma 190/120 i ma sie dobrze a ma 84 lata!! o 6 rano wstanie odsniezy droge do domu, mi do garazu, po tym pojdzie zrobic do miasta zakupy (mleczko dla mnie do bialeczka:) zrobi mi sniadanko, obiadek, lata w te i we fte i jest git!!

Zmieniony przez - Xawier w dniu 2005-03-24 22:27:27

POW * MIA
Bring them home!!!

Farmaceuta - Technik

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 35 Napisanych postów 1669 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 11256
Nie chce juz zakładac nowego tematu, wiec wpisze sie tutaj

Chodzi o to, ze bardzo czesto mocno pulsuje mi hmm chyba tętnica szyjnaNikt nie musiałby palca przykładac zeby mierzyc puls, wystarczy ze spojrzy na szyje i spokojnie moze liczyc uderzeniaCisnienie mierzyłem, mam 120/80 puls 77, wiec czemu tak mi mocno stuka? i czy to normalne? Jestem na niskotłuszczowej diecie bo chce sie troche podrzezbic, no ale wczesniej tez mi tak pulsowała... hmmm...

Jeżeli w niebie nie będę mógł palić cygar, nie pójdę tam :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10763 Napisanych postów 46579 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
no xawier oby sie miala dobzre jak najdluzej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 35 Napisanych postów 1669 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 11256
na niskoweglowodanowej miało byc

Jeżeli w niebie nie będę mógł palić cygar, nie pójdę tam :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 2252 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 30861
jigga moze zawsze tak miałeś?? i teraz dopiero to zauważyłeś, jak masz normalne tętno 77 to wydaje mi sie ze nie masz sie czym przejmować
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 35 Napisanych postów 1669 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 11256
własnie nie wiem łod czego tak mam, nawet brzuch mi pulsuje i skaczecos ostro ta krew płynie

Jeżeli w niebie nie będę mógł palić cygar, nie pójdę tam :)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Potrzebuje rady....przecierane jeansy

Następny temat

wszedzie mnie kuje

Masa