SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

"zakola" problem

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 29706

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1406 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 18410
witam. mam 20lat i robią mi się zakola ... jest na to jakiś sposób?
czy mozna oszukac matke nature?

Jeśli w kulturystyce jest jakaś magia, to jest to magia walki ponad granicami.
To magia ryzykowania wszystkiego dla marzeń, których nie dostrzega nikt poza tobą.
NIE CHCE SOG-ów!!!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
pinecone85 ZASŁUŻONY
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 4636 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 22462
Marnie to widze.

Aczkolwiek,zdarza sie,ze czlowiek wyschnie do stanu zakoli i taka czupryna juz mu zostaje,to znaczy proces lysienia nie postepuje.Z tym mozna walczyc i wygrac,ale jest to naprawde zmudne,polaczane z calkowita zmiana diety(bynajmniej nie kulturystyczna) i ogolnem sposobem zycia,pobieraniem masy srodkow naturalnych i farmakologocznych,wielu zabiegow czysto kosmetycznych( nawet do kilkunastu razy dziennie nakladania roznych specyfikow na glowe,lacznie ze splukiwaniem).

Juz nie wspomne,ze wszystko jest bardzo drogie i bywa szkodliwe ogolnie dla zdrowia.IMO,nie oplaca sie!

Spojrz na swojego tate,jesli jest lysy,masz 90% szans ze Ty tez bedziesz,jesli nie jest,szanse sa pol na pol.

Jak bedziesz mimo wszystko chcial cos na ten temat,pisz, dam Ci potrzebne informacje.

Grappling

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 88 Napisanych postów 6889 Wiek 36 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 100566
mi sie zaczęło jak miałem 21 lat teraz mam 23 i cigle postepuje ale dałem se spokój

jak bede miał kase i chęc posiadani włosów bo nrazie tkaowej nie posiadam to se zrobie operacje wstawienia włosów i*****
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
pinecone85 ZASŁUŻONY
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 4636 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 22462
Przeszczepik FUE,najblizej i najlepiej mozna w Grecjii,koszt 15 tys wzwyz,w zaleznosci od tego jak ma wygladac fryzura.

Ja nawet gdybym wylysial i mial kase,mimo wszystko nie zdecydowalbym sie na to,akceptuje siebie,po naturze nie zamierzam powtarzac.

Grappling

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 88 Napisanych postów 6889 Wiek 36 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 100566
dlatego napisąłem jakby :P
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1406 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 18410
pinecone sog. mój tato ma zakola. i to duze... więc pewnie i ja będę miał takie same :(((((((((((((((
ale się zdołowałem... już nie będą się na mnie panny oglądac

Jeśli w kulturystyce jest jakaś magia, to jest to magia walki ponad granicami.
To magia ryzykowania wszystkiego dla marzeń, których nie dostrzega nikt poza tobą.
NIE CHCE SOG-ów!!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 88 Napisanych postów 6889 Wiek 36 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 100566
spoko są tkaie co łysych tez lubią
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1406 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 18410
hehehe
naszczęscie mam dziewczyne i nie musze szukac sobie jakiejs

Jeśli w kulturystyce jest jakaś magia, to jest to magia walki ponad granicami.
To magia ryzykowania wszystkiego dla marzeń, których nie dostrzega nikt poza tobą.
NIE CHCE SOG-ów!!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 88 Napisanych postów 6889 Wiek 36 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 100566
jak wyłysiejesz to cie zostawi
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1406 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 18410
az taki łysy nie bede
jak kocha to nie zostawi

Jeśli w kulturystyce jest jakaś magia, to jest to magia walki ponad granicami.
To magia ryzykowania wszystkiego dla marzeń, których nie dostrzega nikt poza tobą.
NIE CHCE SOG-ów!!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 88 Napisanych postów 6889 Wiek 36 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 100566
zaraz oska wpadnie i nam ten spam pewnie pousówa
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

"Pacnięcie" głową o parkiet

Następny temat

Czy to moze być przyczyną?

FuckBaton