Szacuny
33
Napisanych postów
10257
Wiek
43 lat
Na forum
16 lat
Przeczytanych tematów
42828
zlotyrower, nie jest słaby, ale są dużo lepsze. Kross robi w miarę przyzwoite rowery od 2 lat. Pozostałe firmy od 20. I mają najlepszych fachowców. Kiedy ludzie szaleli w górach w Stanach, w Polsce królowały składaki. Taka jest niestety smutna prawda.
W tym Specu jest kiepski amor. Jeśli dużo jeździsz, rozwalisz go w rok, półtorej i kupisz sobie coś fajnego (wydatek ok. 500-600 zł pewnie, dawno się nie orientowałem).
Leader Fox to też nie są złe rowery. Ale Ty chcesz chyba najlepszy za tę cenę, tak? Poszukaj jeszcze KTM - bardzo fajne rowerki.
Zmieniony przez - radosuaf w dniu 2008-02-28 16:11:51
Szacuny
1
Napisanych postów
158
Wiek
35 lat
Na forum
16 lat
Przeczytanych tematów
425
hmmm tak sobie czytam i czytam i nie zgadzam sie ze rama to rower i tyle co ci da wypasiona geometria jak bedziesz mail slaby osprzet i wg fakt bedzie dobre rozprowadzenie masy na ramie ale nie jest powiedziane ze rama to rower jeszcze musisz miec odpowiednie kola amoorek i wszytsko ustawione pod siebie i pod swoj indywidualny styl jazdy :)
dlaczego downhill jest taki drogi :p
rower w naprawie jak zawsze :)
Szacuny
33
Napisanych postów
10257
Wiek
43 lat
Na forum
16 lat
Przeczytanych tematów
42828
Loart, my tu piszemy o XC, a nie o downhillu. To jest zupełnie inna bajka. Osprzęt jest tutaj najmniej ważny. No i oczywiście nie mówimy o sytuacjach ekstremalnych. Między RST Capa i Gila nie ma różnicy 2 klas. Jak i między Alivio i Deore.
Tutaj masz rower z LO w amorze. Lepiej się chyba za tę cenę nie da.
A tutaj bardzo ładny, ale 100 ponad budżet. Cały na Deore + amor z LO + klamki AVID. Wymienisz później szczęki na Avida i w przyszłości czeka Cię tylko wymiana amora (poza standardową eksploatacją).
Zmieniony przez - radosuaf w dniu 2008-02-28 17:37:32
Szacuny
5
Napisanych postów
202
Wiek
39 lat
Na forum
17 lat
Przeczytanych tematów
1269
Radosauf - mam jeszcze jedno pytanie - przeglądales wogole specyfikacjie krossa A6? . Nie chce stwarzać napiec na forum ale jeśli głosisz takie ortodoksyjne poglądy jak "Wszystkie amory w rowerach i tak są do d..y i trzeba kupować aftermarket." to niezbyt budzisz wiarygodność.
Przejrzyj spec A6 w dwóch wersjach i porównaj ją z innymi bikami. tam nie musisz nic wymieniać jak chcesz to robić w innych rowerach.
Szacuny
33
Napisanych postów
10257
Wiek
43 lat
Na forum
16 lat
Przeczytanych tematów
42828
Cały w sensie przerzutki. Chyba sie nikt nie spodziewa, że cały osprzęt będzie na Deore za 1800 zł. Zresztą akurat hamulca Avida są lepsze niż Shimano. Co do LO, ponieważ każdy amor w tej klasie jest cienki, LO to najbardziej pożądana jego funkcja .
Norrek, poczytaj sobie, że RS Tora np. ten który kupisz w sklepie to nie to samo, co Tora założona w rowerze. Rzecz dość oczywista. A już po Suntorze to się możesz tego NA BANK spodziewać. Co do "wszystkie amory" miałem na myśli w rowerach do 1800 zł. Moje niedopatrzenie. Przepraszam.
Pozdro.
Zmieniony przez - radosuaf w dniu 2008-02-28 18:21:53