SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Zrzucenie zimowego brzucha - prośba o pomoc

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1080

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 8
Witam,

Chciałbym Was zapytać o rady i pomoc. Jestem studentem, głównie jeżdzę rowerem, aczkolwiek przez zimę przesiadam się na tramwaj i prowadzę niestety siedzący tryb życia. Nigdy nie stosowałem specjalnych diet, aczkolwiek nigdy też się nie objadałem. Moim problemem jest oponka na brzuchu. Powstała ona za czasów mojej młodości, kiedy miałem awersję do zajęć wf-u (mój drogi nauczyciel obrzydził mi sport na dobre). Dopiero teraz jako student polubiłem sport na nowo i chcę zrobić coś z moim ciałem. Wiem doskonale, że nie będzie łatwo. Póki co od pół roku codziennie się gimanstykuję, jeszcze częściej jeżdżę rowerem, ćwiczę mięśnie rąk, których nie miałm nigdy zbyt wiele. Do tego straciłem z 5-7 kilogramów wagi na stałe. Mam dobrze wyrobione mięśnie nóg - od roweru i na nogch nie mam kompletnie tłuszczu. Natomiast nie stosuję specjalnych diet, ani ćwiczeń. I dlatego chciałbym Was spytać o dokładne porady. Przeglądałęm już część forum, lecz mimo to nie chciałbym przekobminować. Do tego mam dosyć szeroką talię jak na faceta, to u mnie rodzinne i wszyscy u mnie zawsze mieli spore miednice (ojciec, dziadek itd).





Płeć: Mężczyzna

Wiek: 19,5

Waga: 73

Wzrost: 182

Obwód klatki: 90

Obwód ramienia: 27

Obwód talii: 92

Obwód uda: 55

Obwód łydki: 39

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: około 25% (i to jest mój problem hehe)

Aktywność w ciągu dnia: uczelnia -> dom (jezdze rowerem około 20-30 minut w jedną stronę, gdy jest fatalna pogoda - leje, plucha, sypie śnieg - przesiadam się na tramwaj)