Szacuny
0
Napisanych postów
13
Na forum
17 lat
Przeczytanych tematów
207
Witam nie znalazłem podobnego tematu, a jeśli ten wyda się wam niepotrzebny proszę o usunięcie. Mam dość błahy problem z batonem, a mianowicie brat w czasie składania pałki musiał zbyt krzywo uderzyć o beton i pałka się zablokowała i nie da się jej złożyć. Próbowałem o beton potem prosto parę razy i nic, rozkręciłem ją, wsadziłem do imadła próbowałem trochę młotkiem wbić ten wysuwany człon ale ani rusz, nie waliłem z całej siły bo nie wiem czy się nie skrzywi i chciałbym tylko zapytać czy mieliście kiedyś taki problem jeśli kiedykolwiek krzywo uderzyliście podczas składania. Najwyżej będę naparzał z całej siły młotem.
Dodam że pałka była średnia, co prawda nie hartowana ale solidna i dosyć dobrze wykonana, lecz mam pewne obawy aby się nie skrzywiła .
Wiem że problem dość małej miary ale jako że jestem laikiem w sprawie batonów chciałem się poradzić czy ktokolwiek zablokował tak i czy w końcu po zastosowaniu pewnych narzędzi puściło. pozdro
Szacuny
1
Napisanych postów
109
Na forum
19 lat
Przeczytanych tematów
2964
Niestety baton jest bardzo precyzyjnym narzędziem i nawet najmniejsze skrzywienie powoduje blokadę, co skutkuje później wadliwą pracą (problemy z rozkładaniem i składaniem).
Nie sądzę żeby udało Ci się go naprawić domowymi sposobami.
Lepiej zainwestuj w hartowanego.
Pozdr.
Szacuny
0
Napisanych postów
13
Na forum
17 lat
Przeczytanych tematów
207
Rozumiem, widocznie musiało być lekkie skrzywienie wewnątrz bo z zewnątrz nic nie widać aby chociaż był ciut skrzywiony.
W najgorszym wypadku przykleję do gumy i będzie nierozkładany:D lepsze to niż nic :> Tylko że chyba zda się do noszenia tylko w zimne wieczory i to w dłuższej odzieży bo w spodenkach krótkich to nie ukryje rozłożonego takiego :D
Szacuny
144
Napisanych postów
7358
Na forum
21 lat
Przeczytanych tematów
36022