SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Xbox 360

temat działu:

Polacy za granicą

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 4244

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1158 Wiek 47 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 2872
co polecicie z dobrej gry na dwie osoby ale nie wyscigi...
jestem nowicjuszem w tym temacie, stad pytanie

E&M Partners Ltd(Vitamin - ShopAcocks Green & Handsworth), CHINESE TATTOO Studio Handsworth

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 21 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 196
tez mam xboxa od nie dawna i naprawde musze powiedziec ze swietna sprawa taki sprzecik . duzo lepszy od komputera, a gra w fife z kolega przez neta najlepsza frajda :D . slyszalem ze round4 nie zla gierka ale ja sie skusilem na ufc walki w klatce wypas :D .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1078 Wiek 35 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 35056
Fight_Night_Round_4 wczoraj wyszło właśnie ściągam zapowiada się bardzo dobrze
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 634 Napisanych postów 41491 Wiek 42 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 246659
Nowy street fighter
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1158 Wiek 47 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 2872
a jak grafika w tych grach?

E&M Partners Ltd(Vitamin - ShopAcocks Green & Handsworth), CHINESE TATTOO Studio Handsworth

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1078 Wiek 35 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 35056


src="https://bundles.sfd.pl/Content/buziaki/3.gif" alt="" />
...
Napisał(a)