SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wieczne zmęczenie ...

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 9010

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 2310 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 13566
Witam ...
Mam następujący problem,jak w temacie ale opiszę wszystko po kolei:
Trenuję kulturystykę od ponad 3 lat na pełnych obrotach.Pare ładnych tygodni temu zrobiłem dłuższą przerwe poniewaz wiecznie nie miałem sił byłem zmęczony ciągle, calymi dniami.Na treningi brałem mega dawki stymulantow łącznie z efedryną w sporych dawkach.Postanowilem zrobic jakis czas przerwe.Potem postanowilem zrobić wielki powrot i mega cykl (testosteron + metanabol) i początkowo byly super efekty a teraz znow sie zaczyna zmeczenie.Niewiem co robić efekty są wszyscy do okoła podziwiają a tu nagle zaczyna wracaać to dzisiaj rano jak sie obudzilem to wręcz martwy byłem na lekcjach spałem początkowo.Wrocilem do domu napalony pojechalen na trening jeszcze wziełem dużą dawke pobudzaczy (2 porcje napalmu + 1 stimulant-x starą wersje) i początek treningu ok ale nagle mega zjazd siły.Zrobilem znacznie mniej serii niz wczesniej,jak wracalem myslalem ze umre ze zmeczenia.Niewiem co robić i co to jest, moze brak snu ? śpie minimum 6h,mam napięty tryb zycia ale czasami i po 9h zalezy od dnia.Czy to moze jakies ekstremalne przemęczenie i przetrenowanie ? neiweim czy ciągnąć cykl na hama a potem kilka miesięcy przerwy zrobić czy moze odrazu przerwac cykl i przerwe zrobic ??

Cykl wygląda nastepująco:

1-4 Metanabol 30mg/ed
1-10 Cypionat testosteronu 250mg/e4d

jestem w 4 tygodniu.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie