SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ułożenie diety, informacje, porady - do zrzucenia około 20

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 678

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 126
Witam!

Mam na imię Kuba i od 6 lat borykam się z nadwagą. Nie chodzi mi o sprawność fizyczną - jak na swój wiek jestem ponad przeciętnie wysportowany, charakter mam ok i wszystko byłoby fajnie, gdybym nie był gruby. Przez to jestem nieśmiały, tracę pewność siebie, załamuje się. Moim największym problemem jest to, że mimo iż jestem w stanie większość dnia ćwiczyć, to poprzez niewłaściwą dietę psuje ten efekt.

Dane:

Wiek: 15
Wzrost: 170
Waga: 84
Waga docelowa: około 60
Partie ciała, z których głównie chce schudnąć: klatka piersiowa (cycuchy), brzuch (mam mięśnie brzucha dobrze rozbudowane, tylko, że przykrywa mi je tłuszcz) + trochę nogi.

Chciałbym się dowiedzieć co mniej więcej i kiedy powinienem jeść, jak długo i jak powinienem ćwiczyć. Odżywki raczej nie wchodzą w grę, wolałbym też bez większych wydatków - mogę za to więcej fizycznie ćwiczyć.

Zależy mi głównie na zrzuceniu tłuszczu z klatki piersiowej i trochę z brzucha, żeby nie psuć wrażeń ludziom na plaży czy na basenie :P

Dodatkowo chciałbym nabrać trochę siły w rękach (głównnie bicepsy, tricepsy).

W wakacje biegałem codziennie godzinę, przebiałem wtedy około 6-8 kilometrów, i schudłem w ciągu miesiąca ponad 10 kg (bez diety). Przyszedł rok szkolny, nie miałem tyle czasu na biegi, dieta się zmieniła i wróciłem, a nawet zgrubłem jeszcze bardziej. Zależy mi na tym, żeby w ciągu wakacji zdrowo i skutecznie zrzucić przynajmniej 10-15 kg.

Z góry dziękuję za pomoc :)

Pozdrawiam - Kuba.

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 15

Waga: 84

Wzrost: 170

Obwód klatki: 96

Obwód ramienia: 40

Obwód talii: 100

Obwód uda: 69

Obwód łydki: 44

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: 26,95

Aktywność w ciągu dnia: Szkoła - spora aktywność
Dom - średnia aktywność
Boisko - duża aktywność


Uprawiany sport lub inne formy aktywności: Bieg - 30 minut - codziennie
60 brzuszków - codziennie
20 pompek - codziennie
Ruch całodzienny
Rower


Odżywianie: Jestem żarłokiem. Tzn, nawet jak mi się nie chce, ale mi się nudzi, to coś przegryzę. ;/

Cel: szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe: Alergia na pyłki xD

Stan zdrowia: Możliwa zła przemiana materii (za wolna)

Preferowane formy aktywności fizycznej: Bieganie - często
Pompki - często
Skakanie itd - często


Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: Brak

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: Wątpie

Stosowane wcześniej diety: Fizyczna
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 16489 Napisanych postów 128130 Wiek 37 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1440185
Poczytaj o 10 wskazówkach żywieniowych, no i musisz ograniczyć słodycze fastfoody, gazowane i slodzone napoje.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Następny temat

Redukcja do oceny.

Black weekend