SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Tania dieta...

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1727

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 33 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 893
Ciagle slysze o tunczyku, odzywkach bialkowych i innych a to kosztuje. Moja dieta to:
makarony (z miesiem, serem, sosami)
ryze i kasze (podobnie jak z makaronami)
mleko
platki owsiane
jajka
miesio to w wiekszosci boczek lub mielone w innych potrawach

Dieta ta wystarcza mi aby budowac mase z calkiem przyzwoitymi efektami a musze zaznaczyc ze jestem raczej chudy (nie szczuply a chudy) z natury. Jedyna jej wada to troche za duza ilosc tluszczu (jak na mnie), bo pomimo iz jestem ogolnie chudy (rece, szyja, klatka, nogi) to na brzuchu dosyc szybko odklada mi sie "fecik".
na ok 1h przed treningiem jem platki albo ryz z mlekiem, po treningu cos z jajek (jajecznica, omlet, na mieko/twardo).
Ogolnie dieta prosta, w miare smaczna i tania. Przydaloby sie jedynie wiecej witamin czy rozne preparaty moga zastopic owocei wazywa (oczywiscie nie calkowiecie)?

Co byscie dodali jeszcze od siebie?

Niech mi nikt nie próbuje wmówić że piwo (do 3 litrów dziennie) szkodzi...

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 256 Napisanych postów 13305 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 45246
owoce i warzywa to lepsze źródła witamin od tabletkowych co do tego nie ma dwóch zdań. Bez preparatów spokojnie obejdziesz się mając dobrą diete.
widze że takową masz ale troche za mało tłuszczu w niej masz


sniadanie : najwiekszy posiłek : srednia ilość bialka + duzo wegli i srednia ilosc tłuszczu
2 sniadanie srednio bialka, wegle i tłuszcz
obiad ( dajmy na to ze bedzie przed trenigiem ), takze dzuo posiłek : srednio bialka + sporo wegli i tłuszczu
po trenignu carbo
jakies 30min - 1 h po treningu : bialko + weglowodany
kolacje czyli wszystko po trochu
przed snem same bialko



białka: twarogi chude , ryby , jaja , mięso
tłuszcze: oliwa z oliwek , tłuste ryby , jajka , pestki z dyni , orzechy włoskie/laskowe , olej lniany , tran , wiórki kokosowe
węglowodany: pieczywo pełnoziarniste (razowe) , ryż , kasza , makaron , płatki owsiane, warzwa i owoce , rodzynki

Ja swoje poglądy mam, ale teraz czasy takie, że na wszelki wypadek się z nimi nie zgadzam.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Głodówka a glikogen

Następny temat

Omega-3 i Tran

Fruzelina