SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Seks a trądzik

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 16896

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10984 Napisanych postów 50424 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
No własnie i następny problem do dyskusji... . Czy nadmiar seksu wpływa na pogorszenie trądziku ? A moze jego zbyt mała ilośc źle działa ? Jak to w koncu jest ? Tylko powazne odpowiedzi :-]
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 55 Napisanych postów 533 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 2237
podczas sexu rozszerzaja sie naczynia na twarzy i czlowiek sie poci otwieraja sie pory a to doskonale wrota inwazj dla bakteri moja pani profesor tak mowi ona sie nie bzyka bo ma cudowna cere hehe i mowila ze nie pogarsza to tradziku ale moze powstac nowych kilka grudek

"po co byc za wysoko jak mozna spokojnie byc nisko"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 583 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 6749
Pewnie 15 min temu obejrzałeś "Chłopaki nie płaczą"

"Jeśli potrafisz pokonać barierę bólu możesz być mistrzem..."
Arnold Schwarzenegger

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 144 Napisanych postów 7358 Wiek 38 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 36022
Seks jest dobry na trądzik zaufaj mi, sex leczy wszystko


PS:Tylko nie radze z Tirówką za 50 "zloty" bo pogorszy ci sie zdrowie i spadną morale

Zmieniony przez - Bahamut w dniu 2004-09-05 01:26:33
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 583 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 6749
Bahamut masz coś związanego ze swiatem Final Fantasy

"Jeśli potrafisz pokonać barierę bólu możesz być mistrzem..."
Arnold Schwarzenegger

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 496 Napisanych postów 9533 Wiek 41 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 18704
wszystko zalezy czy sie po seksie myjesz czy nie ...

XXX Boofi XXX
Hard Core Straight Edge
"Blood and Guts bro , thats the way it goes !!" - lifter ?

Nie dyskutuj z d****em. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 1652 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 16945
co to wogóle za pytanie sex nie leczy trądziku ani nie pogarsza go!

1971-1996-=TuPaC AmArU ShAkUr=-
-= DORADCA w dziale Uroda© =-
-= Znawca w dziale Nasze Zdjęcia© =-

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10984 Napisanych postów 50424 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
no i bardzo dobrze bo seks to fajna sprawa hehe :P
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 760 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 4001
Mi sie tradzik pogarszal jak sie denerwowalem (uczelnia, pieniadze i te sprawy) a sex mnie odprezal, dawal poczucie pewnoosci a takze ukojenie psychiczne i czulem sie przez to lepiej wiec i caly moj organizm razem z cera mial lepsza kondycje

===> ...::: mafia-kafary-sfd-pl :::...<===

Rzuc dziewczyne zanim ona rzuci Ciebie ;D

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10984 Napisanych postów 50424 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
jak by to było, jak by to było gdyby seksu na tym świecie nie było
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 144 Napisanych postów 7358 Wiek 38 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 36022
to byś na ręcznym jechal, tak by było.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 1652 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 16945
hehe

1971-1996-=TuPaC AmArU ShAkUr=-
-= DORADCA w dziale Uroda© =-
-= Znawca w dziale Nasze Zdjęcia© =-

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Małe krostki po goleniu :/

Następny temat

ropne wypryski??

Water