SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

SONY ERICSSON K770i SONY ERICSSON K300i JAK ZA DARMO

temat działu:

Targowisko

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3150

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1371 Wiek 37 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 35090


CENA 200PLN ZA DWA MODELE, TEL W B.DOBRYM STANIE , LADOWARKA ,KABEL USB,, Z CENA MOZEMY SIE ZAWSZE DOGADAC,PYTAC
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 36 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 295
masz to jeszcze?????
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 981 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 29093
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 36 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 295
tak tylko to na allegro kosztuje kolo 500 zł
a tutaj napisal 200 zł :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1371 Wiek 37 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 35090
mam, fote wzialem z allegro bo nie mam chcwilowo aparatu zeby zrobic foto tego telefonu, to byl tylko przyklad, tak jest caly czas
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1371 Wiek 37 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 35090
manius odezwij sie na gg ok
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 156 Napisanych postów 18766 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 78763
nie wiem. radze ostrożnie


zdjęć w każdym temacie brak albo bardzo słabej jakości, cena zawsze 2x niższa niz na allegro. wstepnie byłem ustawiony, gdy spytałem o wysylke ze sprawdzeniem zawartosci kontakt sie urwał...


nie mówię, że nie, po prostu ja trace zaufanie w takich sytuacjach i radzę uważać.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1371 Wiek 37 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 35090
smieszny jestes koles,zerwal kontakt, bardzo dziwne, nie ja siedze 24 h przed kompem jak ty i odpowiadam na kazde pierdniecie, zerknij na oferty innych urzytkownikow ktorzy wogole zdjec nie maja, co ty wogole z ludzi robisz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 776 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 17726
To było trzeba nie dawać zdjęć a nie dawać cudze. Po pierwsze to raczej nie można używać zdjęć wykonanych przez kogoś bez jego zgody.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1371 Wiek 37 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 35090
zaraz dam swoje , sorry jesli komus sie to nie spodobalo
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 156 Napisanych postów 18766 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 78763
chłopku, uważaj co i w jaki sposób piszesz dobrze?

nie odpisując mi przez 3dni, nie wysyłjąć zdjęć, mimo zapewnien, schodząc z kompa w pół romzmowy bez informacji... sorry to jest poważne podejście?


i nie skacz mi do oczu na gg, bo nie obraziłem CIe, tylko wyraziłem swoją opinię dotyczącą Twojego podejścia. Mam do tego święte prawo.

EOT
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ciuchy Prosto, DIIL, telefony,mp 4 ZEN 5GB, srebro

Następny temat

SPRZEDAM LG KU990 Dobry Stan gwarancja Łódź

Wheya