Przepraszam ze się wtrące nie na swoim podwórku.
Jezeli chodzi o marke Advantage Rx - to byla osobna marka z malym kapitalem i zostala wchlonieta przez Labolatoria SNI po czym zdecydowali sie pozostawic ta sama szate graficzna ale zmienic nazwe.
Dlaczego ? Powod byl prosty.
Produkty Advantage Rx - chociaz ze szlachetnych surowcow - dopiero co ewaluowaly tzn
odzywki nie mialy dobrych komponetow smakowych i nie byly za smaczne. Wiec kiedy juz zrobili wszystko 1 klasa, czesc klientow pamietala nie najlepsze smaki odzywek i nie chciala probowac raz jeszcze. To byl jeden z powodOw zmiany nazwy marki a nastepne to ze SNI to wielki kapital i powazni udzialowcy...
Produkty nie maja szeroko rozwinietej dystrybucji w USA poza kilkoma sieciami sklepow na cale USA. Duzy wplyw na to ma oszczedne reklamowanie sie Marki - SNI oszczedza na kosztach reklamy w USA aby swoje produkty utrzymywac w niskich cenach czyniac je atrakcyjnymi dla rynkow pozaamerykanskich.
W USA jest juz wszystko. Rynki pozaamerykanskie nie sa jeszcze az tak zapchane dlatego wypromowanie marki jest tam tansze. Tymczasem wybicie marki w USA przy markach ktore zdominowaly juz rynek - to koszmarny majatek.
To jest wybor klienta czy lepiej sie czuje kupujac cos co zna z gazet i placi 30% drozej czy kupuje dokladnie to samo, placi mniej ale nie ma tego na co drugiej stronie czasopism. Lub widzi to u siebie a w USA musi dobrze poszukac...
Dzieki i pozdrawiam.