SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Reducja i rzeźba dla kobiety- proszę o sprawdzenie

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 756

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 90
Witam wszystkich Moim celem jest pozbycie się warstwy tłuszczyku na brzuchu i "galaretowatych" nóg, a że tłuszcz nie spala się miejcowo postanowiłam ćwiczyć aeroby. Aeroby to jednak nie wszystko i jakoś "trzymać się kupy" trzeba, więc postanowiłam ćwiczyć siłowo. Teoria teorią, ale gorzej z praktyką Mimo, że nie waże nadmiernie dużo to moje eksperymenty w dietach prawdopodobnie pozbawiły mnie wody i mięśni, a tłuszczyk został Nie chodzi mi żeby efekty byly widoczne na wadze tylko w centymetrach. Ułożyłam taki plan:

Poniedziałek: trening siłowy: Pilates (z DVD, dla początkujących)
Wtorek: aeroby minimum 40 minut: głównie jogging (czasami rower, rolki)
Środa: Pilates
Czwartek: aeroby (^)
Piątek: Pilates
Sobota: aeroby (^^)
Niedziela: odpoczynek

No i teraz rodzi się wiele pytań.
1. czy jako trening siłowy może być pilates? Wcześniej myślałam nad ćwiczeniami z hantlami, na każde partie itp. ale moje "inne partie" są ok, tylko ten brzuch i nogi
2. Nogi- co zrobić żeby je wyszczuplić? Nie chce ich umięśnić, zawsze zazdrościłam szczupłych nóg i chciałabym to osiągnąć.
3. Czy jogging w granicach 60-70% max. tętna nie spowoduje rozrostu mięśni ud i lydek (biegam z pulsometrem)? Czy może zrezygnować w takim razie z tej formy aerobów? Ale jesli tak, to co mam robić?
4. Czytałam, że organizm szybko przyzwyczaja się do aerobów. Czyli niedlugo nie wystarczy mi biegać przez 40 min?

Diety na razie nie ułożyłam, ale jestem w trakcie i na pewno za jakiś czas zwróce się z nią do Was o pomoc

Płeć: Kobieta

Wiek: 18

Waga: 56

Wzrost: 168

Cel treningowy: głównie redukcja

Staż treningowy na słowni: 0

Uprawiane inne sporty: typowe: rolki, rower, jogging

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): nie

Dieta: w trakcje układania, ogólnie zdrowe odżywianie

Przeciwskaznania medyczne: nie

Zażywane suplementy: L- Karnityna przed ćwiczeniami
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 680 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3555
1. Jak najbardziej ale pamiętaj, ale lepsze byłyby hantle.
2. Dużą rolę odgrywają tutaj geny.
3. Będzie okej.
4. Ja zacząłbym od 30 i co tydzień dodawał po 10min ;)

Jaką karnitynę masz?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 90
Dziękuję Resista za odpowiedź
SOG poleciał

Jest to L-Karnityna plus z chromem, argininą i ornityną (tabletki do ssania). Producent- Olimp laboratories. Zalecają 2-3 tabletki ok 30 min przed wysiłkiem.
W ogóle mam je brać? Da to jakieś rezultaty?
Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

nowe fbw do oceny . sogi

Następny temat

masywne bicepsy